آبی‌ها در انتظار هشتمین قهرمانی جام حذفی؛

مجیدی در جمع قهرمان‌های استقلال قرار می‌گیرد؟

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۷:۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۱۷۳۹
مجیدی در جمع قهرمان‌های استقلال قرار می‌گیرد؟
استقلالی‌ها اگر بتوانند در دیدار روز پنج‌شنبه مقابل تراکتور پیروز شوند، برای هشتمین‌بار موفق به فتح جام حذفی خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آبی‌پوشان تهرانی با پیروزی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس برای یازدهمین بار به فینال این جام رسیدند. استقلالی‌ها باید روز پنج‌شنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تراکتور بروند و برای کسب هشتمین قهرمانی جام حذفی تلاش کنند. استقلالی‌ها با 7 قهرمانی جام حذفی پرافتخارترین تیم این تورنمنت هستند و بعد از آنها پرسپولیس با 6 قهرمانی و ذوب‌آهن و سپاهان با 4 قهرمانی در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

آبی‌پوشان این فرصت را دارند با شکست تراکتور تعداد قهرمانی‌های خود را افزایش دهند. علاوه بر این مجیدی هم فرصت مهمی در اختیار دارد تا در اولین تجربه مربیگری‌اش در استقلال که کمتر از یک نیم فصل فوتبالی هم بوده برای آبی‌ها جام به ارمغان بیاورد.

مجیدی هفتمین سرمربی تاریخ استقلال است که در دیدار فینال جام حذفی هدایت آبی‌پوشان را برعهده خواهد داشت و اگر بتواند با شکست تراکتور قهرمان جام حذفی شود، در کنار مربیانی مثل ولادمیر جکیچ، مرحوم منصور پورحیدری، امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی و وینفرد شفر قرار بگیرد که با استقلال در جام حذفی قهرمان شده‌اند.

حالا مجیدی در 44 سالگی این فرصت را دارد که نامش هم ردیف مربیان بزرگ تاریخ استقلال مثل منصور پورحیدری و امیر قلعه‌نویی که از پرافتخارترین مربیان فوتبال ایران هستند، قرار بگیرد و در اولین تجربه مربیگری‌اش جام قهرمانی را به ویترین افتخارات استقلال اضافه کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز