مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جدایی ترابی دلیل داشت/ نباید به تصمیمات یحیی خرده گرفت/ گل‌محمدی حرفه‌ای‌تر از این حرف‌هاست

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۳:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۱۸۱۰
جدایی ترابی دلیل داشت/ نباید به تصمیمات یحیی خرده گرفت/ گل‌محمدی حرفه‌ای‌تر از این حرف‌هاست
مهاجم اسبق تیم پرسپولیس می‌گوید: همه ما دور از شرایط و تمرینات پرسپولیس هستیم و نمی‌توانیم به تصمیماتی که گل‌محمدی در دربی برای پرسپولیس گرفت، خرده‌ای بگیریم.

مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم اسبق پرسپولیس و مربی تیم بادران تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شکست پرسپولیس در دربی اظهار داشت: در این دربی شاهد نمایش خوبی از سوی هر دو تیم پرسپولیس و استقلال بودیم. به اعتقاد من باخت در ضربات پنالتی نمی‌تواند شکست تلخی برای پرسپولیس باشد، به هر حال در ضربات پنالتی شانس هم دخیل است و بهترین بازیکنان دنیا هم ممکن است در ضربات پنالتی اشتباه داشته باشند، زیبایی فوتبال به همین مسائلش است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که پس از شکست سرخ‌پوشان در دربی به کادر فنی این تیم وارد می‌شود، تصریح کرد: شاید ما نتوانیم استنباط خوبی از این موضوع داشته باشیم. ما از شرایط تیم اطلاع کامل نداریم و در تمرینات نبودیم که بخواهیم با صراحت در مورد این موضوع صحبت کنیم. یحیی مربی بی‌تجریه‌ای نیست و حتما برای ترکیب و تعویض‌ها و تصمیماتی که در این دیدار گرفته است، دلایل موجهی دارد. البته باید بگویم تعویض‌های او در نیمه دوم روند کار را به سود پرسپولیس تغییر داد و در مورد نادری هم که دقایقی پس از ورود به زمین ، مصدوم شد هم دچار بدشانسی شد.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس در مورد شائبه‌هایی که از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس حکایت دارد، گفت: یحیی یک پرسپولیسی اصیل است و حرفه‌ای‌تر از این است که بخواهد در این شرایط از پرسپولیس جدا شود. من بعید می‌دانم اخباری که در خصوص جدایی او از جمع سرخ‌پوشان منتشر می‌شود، صحت داشته باشد.

کرمانی‌مقدم در مورد جدایی عجیب مهدی ترابی از پرسپولیس اظهار داشت: مهدی ترابی بازیکن خوب و تاثیرگذاری است و می‌توانست با ادامه حضورش در پرسپولیس به این تیم کمک کند. به هرحال فکر می‌کنم او به خاطر لژیونر شدنش از پرسپولیس جدا شده  وگرنه کجا باشد بهتر از پرسپولیس؟! 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز