اولین تمرین شهرخودرو با سرمربی جدید؛

رحمتی: اگر گلری جذب نشود خودم درون دروازه می‌ایستم/ مردم مشهد شایسته بهترین‌ها هستند

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۱۸۲۶
رحمتی: اگر گلری جذب نشود خودم درون دروازه می‌ایستم/ مردم مشهد شایسته بهترین‌ها هستند
سرمربی جدید شهرخودرو گفت: تا روزی که بتوانم به دروازه‌بانی ادامه می‌دهم و اگر شهرخودرو گلری جذب نکند خودم درون دروازه می‌ایستم.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عصر امروز در نخستین جلسه تمرینی شهر خودرویی‌ها پس از پایان لیگ نوزدهم، مهدی رحمتی به عنوان سرمربی-بازیکن جدید این تیم معرفی شد و محمد نوازی، علی سامره، علی اصغر قربانعلی‌پور و اشکان نامداری هم به عنوان دستیاران او معرفی شدند. همچنین حسین بادامکی نیز به عنوان سرپرست جدید شهرخودرو انتخاب شد.

مهدی رحمتی در بخش آغازین صحبت‌‌های خود با خبرنگاران گفت: در وهله اول باید از مجموعه شهرخودرو و شخص حمیداوی تشکر کنم که به من‌ اعتماد کردند و این وظیفه سنگین را به من سپردند. سال پیش با عشق به مشهد آمدم و این‌جا را شهر دومم می‌دانم. خدا را شکر می‌کنم که نخستین شروعم در مربی‌گری از مشهد است. دلم قرص است و سعی می‌کنم در وهله نخست، تیمی خوب را برای مردم مشهد آماده رقابت‌ها کنم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. مردم مشهد شایسته بهترین نتایج هستند.

رحمتی درباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا افزود: تمام بازیکنان به جز اکبر صادقی و آقاجانپور قرارداد دارند. طبق صحبت‌هایی که داشتیم، اگر قرار به جدایی بازیکنی باشد، باید با هماهنگی ما باشد تا بازیکن جایگزینی در آن پست جذب نکنیم، بازیکنی از تیم جدا نمی‌شود.

وی افزود: صادقی هم کاپیتان تیم است و با ما همراه خواهد بود. بعد از بسته شدن قرارداد، به دنبال جذب بازیکن رفتیم و ان‌شاءالله فهرست مدنظرمان جذب خواهند شد؛ از فردا در خدمت ایشان هستیم، تمامی بازیکنانی که فصل قبل بازی کردند در آسیا بازی خواهند کرد. مرادمند هم با باشگاه قرارداد دارند و اگر پیشنهاد خارجی هست باید به باشگاه مکتوب اعلام شود و من از آن بی خبر هستم.

در بخش پایانی صحبت‌های خود رحمتی درباره آینده دروازه بانی خود گفت: با بزرگان فوتبال مشورت کردم اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام. اگر گلری جذب نشود خودم در لیگ آتی هم به میدان خواهم‌ رفت. درباره لیگ قهرمانان آسیا هم باید بگویم قطعا به میدان خواهم‌ رفت.

وی در مورد اینکه قصد دارد رکورد بازی کردن غلامپور را بشکند؟ گفت: تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز