به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقات دارت مجازی کارکنان دولت

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۱۹۲۷
برگزاری مسابقات دارت مجازی کارکنان دولت
مرحله نهایی مسابقات دارت مجازی کارکنان دولت به مناسبت هفته دولت آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات دارت کارکنان دولت قرار است پنجشنبه و جمعه ۱۲ و۱۳ شهریور ماه به صورت مجازی از طریق واتساپ و اینستاگرام به صورت تک حذفی در دو مرحله انجام شود.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی هدف از این مسابقات را ترغیب کارکنان و افزایش تحرک در محیط کار و ارتقاء سطح سلامت نشاط و شادابی آنها و همچنین تاب آوری در دوران ویروس کرونا قرار داد و اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی، برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی است که خروجی آن بهره وری کارمندان را در پی دارد. لذا دفتر توسعه ورزش همگانی باهمکاری فدراسیون انجمن های ورزشی به برگزاری یک دوره مسابقات دارت مجازی برای کلیه کارمندان دولت به مناسبت هفته دولت اقدام کرده است.

او در خصوص راه اندازی پویش میزکار، میز ورزش از آغاز هفته دولت تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: از آنجا که اغلب کارکنان، ساعات زیادی از وقت خود را در محیط کارصرف می کنند، فعالیت های جسمانی و ورزشی، بخش عمده ای از یک زندگی فعال و سالم است که می بایست برای آن برنامه ریزی نمود و یکی از راه های توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه های اجرایی، برگزاری برنامه های مختلف ورزشی از طریق کمپین های آموزشی و آگاهی بخش ورزشی است.

بنی تمیم افزود: با توجه به اینکه سلامتی کارکنان می تواند علاوه بر فواید فردی، فواید اجتماعی هم داشته باشد و باعث بهره وری نظام اداری شود به همین منظور دفتر توسعه ورزش همگانی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ها به منظور افزایش تحرک و جلوگیری از نشستن های طولانی و کاهش فقر حرکتی کارکنان در محل کار، پویش میز کار و میز ورزش را ارائه می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز