فصل نقل و انتقالات؛

جدایی یک ستاره دیگر از پرسپولیس قطعی شد؟+ عکس

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۲۲۴۱
جدایی یک ستاره دیگر از پرسپولیس قطعی شد؟+ عکس
جدایی یک بازیکن دیگر از تیم فوتبال پرسپولیس محتمل است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند با پرداخت 400 هزار دلار از جمع قرمزپوشان جدا شود. مدیران سابق پرسپولیس بندی در قرارداد او گنجاندند که امروز به چالشی برای کادر فنی تبدیل شده است.

با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و با عنایت به پیشنهاد اغوا‌کننده تیم قطری حتی اگر وحید امیری 400 هزار دلار هم به باشگاه پرسپولیس بپردازد باز مبلغ 700 هزار دلار برای خودش خواهد ماند.

این یعنی درآمدی 15 میلیارد تومانی برای یک سال که پرسپولیس امکان پرداخت آن را ندارد. این مبلغ شاید از نظر امیری ارزش آن را داشته باشد که برای همیشه از پرسپولیس برود و دیگر به فکر بازگشت نباشد.

امیری که پیش از این بعد از محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس با توجه به پیشنهادی که از لیگ ترکیه داشت، راهی ترابزون شده بود اکنون نیز برای دومین‌بار در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

امیری که بعد از جدایی از پرسپولیس در آن مقطع به شدت مورد هجمه هواداران قرار گرفته بود، خوش‌شانس بود که برخلاف دیگر بازیکنان همچون احمدزاده در بازگشت مجدد به این تیم چندان با انتقاد از سوی هواداران همراه نشد.

اکنون اما او بار دیگر در آستانه تصمیمی مهم قرار گرفته است. جدایی امیری به نظر قطعی است و شاید یحیی گل‌محمدی با آن کنار بیاید، اما ترابی چطور؟ گفته می‌شود ترابی هم تا آخر هفته راهی قطر می‌شود و با تیم جدید قرارداد امضا خواهد کرد!

101

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز