عظیم جزیده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای فصل جدید جوان‌ترین تیم را در اختیار داریم/ هدف اصلی ما حفظ امتیاز در لیگ برتر است

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۷:۳۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۲۲۸۰
برای فصل جدید جوان‌ترین تیم را در اختیار داریم/ هدف اصلی ما حفظ امتیاز در لیگ برتر است
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: هدف‌گذاری ما صرفا حفظ امتیاز در لیگ برتر است ولی در کنار آن تلاش می‌کنیم با ارائه بازی‌های خوب نماینده خوبی هم برای استان گلستان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عظیم جزیده، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد، درباره حضور در تورنمنت چهار جانبه آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد: قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر آنهم با توجه به تمرینات پرفشاری که پشت‌سر گذاشتیم تورنمنت خوبی بود و آن اطلاعاتی که از تیم می‌خواستیم را به دست آوردیم. به نظر من هر تیمی برای محک شرایط خودش نیاز به بازی تدارکاتی دارد، تورنمنت چهارجانبه هم برای ما فرصت مناسبی را به وجود آورد. البته دوست داشتیم دو بازی دیگر هم قبل از آغاز رقابت‌های لیگ داشته باشیم که شرایط مهیا نشد.

او با اشاره به شروع رقابت‌های سوپر لیگ از 19 شهریور ماه ادامه داد: اولین دیدار ما در مسابقات لیگ با تیم شهداب یزد است. قطعا این بازی هم برای ما دشوار خواهد بود و هم برای شهدابی‌ها، البته تیم یزد وضعیت بهتری نسبت به ما دارد چراکه بازیکنان با تجربه‌ای را امسال جذب کرده است. اما در مجموع هر دو تیم این فصل با تغییرات زیادی همراه بودند که این موضوع در کنار شرایطی که کرونا ویروس به وجود آورده است کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند.

جزیده در خصوص هدف‌گذاری باشگاه شهرداری گنبد برای فصل جدید رقایت‌های لیگ گفت: هدف‌گذاری ما صرفا حفظ امتیاز در لیگ است ولی در کنار آن تلاش می‌کنیم با ارائه بازی‌های خوب نماینده خوبی هم برای استان گلستان باشیم. ما برای این فصل سعی کردیم تیم را با بازیکنان بومی ببندیم و فکر می‌کنم جوان‌ترین تیم را هم در اختیار داریم. 3

نظر شما