گلر ماشین‌سازی با چه آماری سرخ‌پوش شد؟

لک- پرسپولیس و پنالتی‌های جنجالی!

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۲۳۸۰
لک- پرسپولیس و پنالتی‌های جنجالی!
حامد لک دروازه‌بان اول ماشین‌سازی تبریز با آمار ویژه پرسپولیسی شد و قرار است حراست از دروازه سرخ‌ها را در فصل آتی برعهده بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حامد لک در لیگ نوزدهم با قراردادی یک ساله به ماشین‌سازی پیوست و پیراهن شماره یک این تیم تبریزی را بر تن کرد. این گلر در 26 بازی از 30 بازی تیمش در لیگ گذشته وظیفه حراست از دروازه را برعهده داشت تا یکی از با ثبات‌ترین نفرات ماشین‌سازی در لیگ نوزدهم لقب بگیرد.

9 کلین‌شیت در 26 بازی

دروازه‌بان جدید پرسپولیس، در 26 بازی تیمش موفق شد 9 کلین‌شیت را به نام خود به ثبت برساند تا از این حیث نیز شرایط ویژه‌ای را در لیگ نوزدهم داشته باشد.

پرسپولیس، لک و پنالتی‌های جنجالی!

لک که حالا دروازه‌بان پرسپولیس است و باید در فصل بعدی حراست از قفس توری سرخ‌ها را برعهده بگیرد، در فصلی که گذشته تقابل‌های جالبی برابر تیم جدیدش داشت.

پس از اتفاقات جنجالی در دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و پنالتی که او برابر علیپور مهار کرد، در بازی رفت پرسپولیس در لیگ برتر کری او با علی علیپور و ماجرای پنالتی چیپ مهاجم پرسپولیس به او رخ داد.

جالب است بدانید در بازی برگشت لیگ هم باز لک برابر پنالتی پرسپولیسی‌ها قرار گرفت اما این بار ضربه غیرقابل مهار مهدی ترابی درون دروازه او جای گرفت!

111

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز