گزارش سایت کنفدراسیون والیبال آسیا؛

بهمن سالمی در آرزوی المپیک

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۸:۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۲۴۵۲
«بهمن سالمی اینچه برون» از جوانی دلبسته والیبال ساحلی شده است. امروز، این رشته ورزشی زندگی روزمره وی را هم به تسخیر خود درآورده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن سالمی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار داشت: «از زمانی که کودکی بیش نبودم، والیبال ساحلی را از طریق تلویزیون دنبال می‌کردم و مجذوب آن شدم. دو نفر که بیش‌ترین تاثیر را بر روی من گذاشتند، ابراهیم سنسبیلی و پرویز فرخی بودند.»

«فرخی یکی از قدیمی‌های والیبال ساحلی ایران است. او اکنون ۵۱ ساله است و هنوز هم در تورنمنت‌های محلی فعالیت می‌کند و معمولا بین چهار نفر پایانی قرار می‌گیرد. رفتار او خیلی دوستانه است و بسیاری از بازیکنان رفتارش را تحسین می‌کنند.»

سالمی والیبال ساحلی را ۱۰ سال قبل آغاز کرد و از آن زمان تاکنون، چندین مدال آسیایی و بین‌المللی از جمله رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۷ آسیا را کسب کرده است.

«والیبال ساحلی را در سال ۲۰۱۰ آغاز کردم و نخستین تورنمنت بین‌المللی که در آن بازی کردم، به رقابت‌های دانشجویی بازمی‌گردد. از آن زمان تاکنون، من یک مدال نقره در بازی‌های ساحلی پوکت در سال ۲۰۱۴ به دست آورده‌ام، یک مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ در کارنامه دارم و سال ۲۰۱۸ هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال نقره رسیدم. من همچنین در تورهای جهانی تک ستاره هم به مدال‌های طلا و نقره دست یافته‌ام.»

سالمی در ادامه این گفت‌وگو از کسب مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین مدالی یاد می‌کند که در این سال‌ها به دست آورده است.

«دلچسب‌ترین پیروزی من، به رقابت‌های قهرمانی آسیا در پوکت تایلند بازمی‌گردد. در آن رقابت‌ها از ناحیه انگشت دچار آسیب‌دیدگی بودم اما با کسب مدال طلا به خانه بازگشتم.»

سالمی حس می‌کند هنوز چیزی هست که به دست نیاورده و مشتاق است تا به این توفیق دست پیدا کند؛ شبیه قهرمانان واقعی که همیشه تشنه موفقیت‌های بزرگ‌تر هستند.

«دوست دارم در بازی‌های المپیک شرکت کنم. در بسیاری از تورنمنت ها حضور یافته‌ام اما هنوز موفق به حضور در المپیک نشده‌ام. شرکت در المپیک و کسب نتایج خوب در این بازی‌ها، آرزویی است که هم برای خودم دارم و هم برای آینده تیم‌های والیبال ساحلی ایران.»

در حالی که دیگران در تلاش هستند تا بین زندگی حرفه‌ای و زندگی شخصی خود تعادل برقرار کنند، سالمی آموخته که خانواده و این رشته ورزشی را در هم بیامیزد و از والیبال ساحلی لذت بیش‌تری ببرد.

«بیش‌تر وقتم را با خانواده‌ام می‌گذرانم و همه تفریحاتم به همراه آنان است. برخی اوقات با دوستانم والیبال بازی می‌کنیم. والیبال ساحلی زندگی من است و خانواده‌ام هم با من در این خصوص همراه شده‌اند. آن‌ها می‌دانند که زندگی من بدون والیبال ساحلی، خالی خواهد بود. البته من مدیون خانواده‌ام هستم و به خاطر شکیبایی‌شان از آن‌ها قدردانی می کنم. وقتی برای تیم ملی آماده می‌شوم، خانواده‌ام تمامی مشکلات را تحمل و همیشه وضعیت مرا درک می کنند.»

سالمی همچنین به رئیس جدید کمیته والیبال ساحلی اعتماد دارد. کسی که می‌خواهد لیگ والیبال ساحلی را دوباره راه‌اندازی کند. این باعث خواهد شد که تیم‌ها پس از وقفه طولانی به دلیل کرونا، دوباره حس بازی را بازیابند.

«توفیق کابلی به تازگی از سوی داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، به عنوان رئیس کمیته والیبال ساحلی برگزیده شده است. او سعی می‌کند که لیگ والیبال ساحلی و تور ملی را زنده کند. امیدوارم طرح‌های او در بهترین شکل ممکن و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بار بنشیند. واقعا آرزومندم این بیماری کرونا هرچه زودتر پایان یابد و ما بتوانیم دوباره بازی کنیم و از زندگی لذت ببریم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز