مربی گرجستانی باجرانگ:

اجازه خروج از هند را نداریم/ به صورت انفرادی کار می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۲۶۱۶
اجازه خروج از هند را نداریم/ به صورت انفرادی کار می‌کنیم
مربی گرجستانی باجرانگ از بازگشت خود به هند برای ادامه تمرینات این کشتی گیر خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاکو بندیاشویلی مربی گرجستانی باجرانگ پونیا دارنده مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان از هند در گفت و گو با یک سایت روس گفت: در ابتدا که کرونا در هند فراگیر شد مجبور به ترک این کشور شدم، اما با توجه به اینکه باجرانگ از تمرینات خود دور می ماند دوباره به کشور هند بازگشتم.

او ادامه داد: متأسفانه باجرانگ نمی توانست کشور را برای ادامه تمرینات ترک کند، اما علیرغم اینکه این کشتی گیر به من گفت که هنوز شرایط هند برای حضور من امن نیست اما من با گرفتن گواهی سلامت برای ادامه کار به هند رفتم اما در ابتدا به دلیل اینکه راننده ای که مرا جابه جا می کرد نیز دچار ویروس کرونا شده بود، مجبور شدم دوباره آزمایش دهم و دو هفته را در قرنطینه بگذرانم.

بندیاشویلی تصریح کرد: پس از آن در یک پایگاه خصوصی ورزشی که حدود 4 هزار کیلومتر از شهر دهلی نو فاصله دارد و به یک شرکت خصوصی فولاد تعلق دارد، به همراه باجرانگ تمرینات را ادامه دادیم، اما به دلیل اینکه ویروس کرونا نیز به آن محل نیز رسید مجبور به ترک آنجا رسید.

این مربی گرجستانی ادامه داد: هم اکنون در شهر سونیپات در شمال هند و در یکی از پایگاه های تمرینی تیم های ملی تمرین روی تشک را به همراه جیتیندر و گوراو در اوزان 74 و 79 کیلوگرم انجام می دهیم.

بندیاشویلی در پایان خاطرنشان کرد: ما منتظر برگزاری اردوهای آموزشی هستیم اما هنوز این موضوع که این اردو ها طبق برنامه برگزار شود به واقعیت تبدیل نشده و با این شرایط کشور هند، بهتر این است که هرچه سریعتر به همراه باجرانگ هند را ترک کنیم اما هنوز هیچ کس نمی داند چه زمانی مرزها باز خواهد شد.

نظر شما