اکبر کارگرجم در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نتیجه فینال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد/ استقلال، پرسپولیس و تیم ملی مربی خارجی می‌خواهند

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۲۶۴۷
نتیجه فینال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد/ استقلال، پرسپولیس و تیم ملی مربی خارجی می‌خواهند
پیشکسوت استقلال بر این باور است با حضور احمد سعادتمند شرایط باشگاه استقلال، خوب شده و این روزهای خوب می تواند ادامه‌دار باشد.

اکبر کارگرجم، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره برگزاری این فصل فوتبالی اظهار داشت: به نظر من بازی‌ها در شرایط خوبی برگزار شد، با وجود این که امکان حضور تماشاگران  نبود و مشکلاتی که داشتیم تیم‌ها بازی های خوبی انجام دادند و نتیجه هم گرفتند.

او در مورد شرایط استقلال در چند فصل اخیر در لیگ برتر گفت: تغییر و تحولات مربی و مدیرعامل باعث شده تیم انسجام لازم را نداشته باشد. در این چند فصل مدیریت خوبی نبوده اما حالا به بعد با حضور آقای سعادتمند شرایط خوبی در باشگاه شکل می‌گیرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص حضور این تیم در فینال جام حذفی تصریح کرد: حضور استقلال در فینال اتفاق خیلی خوبی است و بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند. باید صبر کنیم تا مشخص شود چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خواهد خورد.

کارگرجم در مورد پیش‌بینی دیدار فینال گفت: پیش‌بینی فوتبال امکان پذیر نیست و شرایط حاکم بر فوتبال به گونه‌ای است که نمی‌توانیم قاطعانه آن را حدس بزنیم و نتیجه هر بازی بستگی به موقعیت‌هایی دارد که به دست می‌آورید. اگر تیمی بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند شانس پیروزی دارد در غیر این صورت این شانس را به حریف خود داده و باید بگویم که تمام هیجان فوتبال به هم به همین است. 

او در مورد قانون جدید منع ورود بازیکنان و مربیان خارجی اظهار داشت: من موافق این قانون هستم، مربیان خارجی خرج‌شان بالاتر از مربیان داخلی است ولی به نظرم تیم ملی، استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که با توجه به شرایط خاصی که دارند و برای پیشرفت فوتبال کشورمان به حضور مربی خارجی نیاز دارند. البته حضور مربیان داخلی در کنار مربیان خارجی لازم است تا از تجربیات آنها استفاده کنند.

کارگرجم در پایان در مورد نگرانی‌های هواداران گفت: حق دارند و آنها هم تیم‌شان را دوست دارند و همیشه می‌خواهند این تیم را در اوج و موفق ببینند. برنده شود. ان‌شاءالله که مشکلات حل شود و شرایط رضایت بخش برای هواداران رقم بخورد. 3/5

نظر شما