عبدالحمید احمدی:

استقلال و پرسپولیس محدود به یک رشته نباشند/ کاراته یک رشته پرطرفدار و با تعداد سبک فعال در کشور است

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۲۶۵۳
استقلال و پرسپولیس محدود به یک رشته نباشند/ کاراته یک رشته پرطرفدار و با تعداد سبک فعال در کشور است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس محدود به یک رشته نباشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع عمومی سالانه فدراسیون کاراته، صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ شهریور) با حضور عبدالحمید احمدی، معاون توسعه ورزش‌ همگانی وزارت ورزش و جوانان، سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته و ذبیح‌الله پورشیب، کاپیتان تیم‌ ملی در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به عمکلرد کاراته در سال اخیر در جمع خبرنگاران گفت: مجمع سالیانه به صورت آنلاین و با حضور بخشی از رؤسای هیئت‌ها برگزار شد. گزارش خوبی را شاهد بودیم که نشان از عملکرد رو به رشد فدراسیون داشت و موضوعاتی نیز در مجمع مطرح و قرار شد تذکرات حسابرس مورد توجه قرار بگیرد. کاراته یک رشته پرطرفدار با تعداد سبک فعال در کشور دارد و فدراسیون با یک کار خوب در جهت سامانه جامعه در جهت تمامی فعالیت‌های اداری اقدام کرده است. در بخش همگانی کاراته ظرفیت تحت پوشش بیشتر قرار دادن افراد را دارد. کاراته فرصت حضور در المپیک را دارد و امیدوارم در رویدادهای آتی سهمیه‌ها خود را بیشتر کند تا یکی از رشته‌های مورد انتظار ما برای کسب مدال باشد.

او با اشاره به ورود سرخابی‌ها به ورزش‌های رزمی توضیح داد: امیدواریم همه باشگاه‌ها از وضعیت تک رشته‌ای خارج و در رشته‌های دیگر فعالیت داشته باشند. استقلال و پرسپولیس محدود به یک رشته نباشند و در رشته‌های دیگر شرکت کنند تا از ظرفیت‌های حمایتی خود بهره ببرند.

نظر شما