قرار شد علیپور فردا جواب دهد؛

رغبتی: نباید پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۲۸۸۶
رغبتی: نباید پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود
عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: نباید پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس تهران بسته شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره روند نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: روی لیست بررسی انجام داده ایم. طبق لیست عمل می کنیم و حدود 75 درصد راه را رفته ایم. یک یا دو بازیکن دیگر به ما قبل از بازی های آسیایی اضافه خواهند شد.

او درباره بسته شدن احتمالی پنجره پرسپولیس به دلیل بدهی به برانکو افزود: نباید پنجره بسته شود. پرسپولیس نباید با محدودیتی مواجه شود. می دانیم فرصت محدود است ولی امروز مقدمات یک پرداخت دیگر انجام شد. احتمالا شنبه به حساب برانکو می نشیند. با این پرداخت هم بدهی تسویه نمی شود ولی هنوز وقت داریم.

رغبتی درباره توقیف ساختمات های باشگاه پرسپولیس و استقلال ادامه داد: ساختمان پرسپولیس درخیابان سئول دو دانگش متعلق به پرسپولیس است و 4 دانگ برای به فدراسیون. قرار بوده اینجا هبه شود که به نظر می رسد اجازه داده نشده است. خود باشگاه پرسپولیس املاکی را دارد که تقریبا کار انتقالش تمام شده است. البته این املاک برای پرسپولیس بوده اند ولی کار انتقالشان تمام شده است. این ها توقیف شده اند و در حال رفع توقیف هستند. اگر این اتفاق بیفتد باشگاه پرسپولیس به مکان دیگری انتقال داده می شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا قرارداد رسن 10 درصد اضافه خواهد شد، عنوان کرد: ما با آقای بشار توافق کردیم و در حال تسویه هستیم. مسئله تامین ارز ایشان حل می شود.

رغبتی درباره نتیجه جلسه با علی علیپور گفت: با ایشان یک گفتگوی مقدماتی خیلی خوب داشتیم. دور از انتظار بود. خیلی نزدیک هستیم به آقای علیپور. اجازه خواستند تا فردا فکر کنند و گفته اند تا فردا جواب را می دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز