ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید دین‌شان را به پرسپولیس ادا کنند، بعد بروند/ علیپور و آل‌کثیر، زوج موفقی می‌شوند/ تازه واردها چالش سختی دارند

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۲۹۰۵
باید دین‌شان را به پرسپولیس ادا کنند، بعد بروند/ علیپور و آل‌کثیر، زوج موفقی می‌شوند/ تازه واردها چالش سختی دارند
مهاجم پیشین پرسپولیس بر این باور است بازیکنان جدیدی که به جمع سرخ‌پوشان ملحق شده‌اند باید بدانند بازی در بزرگ‌ترین تیم ایران سخت است و باید خود را برای چالشی سخت در پرسپولیس آماده کنند.

ناصر محمدخانی، مهاجم اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به خریدهای پرسپولیس تا به امروز اظهار داشت: به هر حال این خریدها برای پرسپولیس انجام شده و من امیدوارم نفراتی که به تازگی به این تیم اضافه شده‌اند قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند و درک کنند قرار است پیراهن چه تیمی را برتن کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد زمزمه جدایی برخی از ستاره‌ها  از پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند باید دین خود را به هواداران این تیم ادا کنند و بعد به فکر قراردادهای آنچنانی باشند. درست است ترابی بازیکن خوبی است اما نباید فقط منافع خودش را در نظر بگیرد. پرسپولیس برای مطرح شدن نام ستاره‌های خود زحمت کشیده و نباید فقط سکوی پرتاب آنها باشد. اگر با یک فصل بازی در پرسپولیس فقط بخواهند منافع خودشان را در نظر بگیرند پس امثال منی که 10-15 سال مجانی برای این تیم بازی کردیم، چه باید بگوئیم؟ مسوولان باید در زمان عقد قراردادها منافع باشگاه را هم در نظر بگیرند تا هر بازیکنی هر زمانی که خواست نتواند به راحتی بگذارد و برود!

مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: حالا اگر بازیکنی مثل علیپور بخواهد از پرسپولیس جدا شود، می‌توانیم بگوئیم بعد از 4-5 سال زحمت، حقش است به فکر آینده‌اش باشد. شنیده‌ام مذاکرات علیپور و پرسپولیس برای ادامه همکاری خوب بوده و احتمال این که در پرسپولیس بماند زیاد است که این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای موفقیت پرسپولیس در فصل بعد باشد.

محمدخانی در پایان گفت: آمار گلزنی عیسی آل‌کثیر در فصل قبل آمار قابل توجهی است و این بازیکن باید با تلاش بیشتر، خود را برای حضور در بزرگترین تیم ایران آماده کند. با زوج علیپور و آل‌کثیر خط حمله پرسپولیس برای فصل بعد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز