دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پس از کسب سهمیه المپیک هیچ حقوقی را دریافت نکردم/ وزارت ورزش اگر توان مالی داشته باشد از ورزشکاران دریغ نمی‌کند

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۱۷۴
پس از کسب سهمیه المپیک هیچ حقوقی را دریافت نکردم/ وزارت ورزش اگر توان مالی داشته باشد از ورزشکاران دریغ نمی‌کند
عضو تیم‌ ملی بوکس کشور گفت: پس از کسب سهمیه المپیک هیچ حقوقی را دریافت نکردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دانیال شه‌بخش، عضو تیم‌ ملی بوکس، درباره شروع اردوهای تیم‌ ملی اظهار کرد: خوشبختانه به تازگی ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردوهای تیم‌ ملی را در برخی از رشته‌ها صادر کرده که این مجوز شامل رشته بوکس هم می‌شود. فدراسیون به طور رسمی هنوز تاریخ و یا شیوه برگزاری اردوها را به ما اعلام نکرده اما گفته می‌شود قرار است مرحله اول فقط با حضور من و شاهین موسوی که سهمیه المپیک را کسب کردیم برگزار شود.

او اضافه کرد: خوشحالم که قرار است مجددا اردوها برگزار شود تا المپیک بیشتر از 11 ماه فرصت باقی نمانده، فکر می‌کنم باید از همین فرصت مناسب بهترین استفاده را ببریم. اول باید اردوهای گروهی‌مان را شروع کنیم و اگر در ادامه شرایط مهیا بود در مسابقات برون مرزی و اردوهای مشترک آماده سازی خودمان را پیگیری کنیم.

شه‌بخش با اشاره به لغو رقابت‌های لیگ توضیح داد: پیش از کرونا مصوب شده بود که امسال پس از مدت‌ها دوباره رقابت‌های لیگ را در بوکس داشته باشیم. بشخصه خیلی علاقه داشتم این اتفاق رخ بدهد چون هم همیشه در شرایط مسابقه بودیم و هم از نظر مالی می‌توانستیم از طریق لیگ درآمدزایی کنیم اما کرونا همه برنامه‌ها را کنسل کرد و با این شرایط دیگر بعید می‌دانم امسال هم لیگی برگزار شود. علاوه بر آن با توجه به فرصت محدودی که تا المپیک و گزینشی المپیک داریم تقریبا همه تمرکزها به سمت این مسابقه مهم و بزرگ است.

عضو تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: متاسفانه کرونا به همه رشته‌ها از هر جهت آسیب جدی وارد کرد. از سایر رشته‌ها و ورزشکارانشان چندان اطلاعی ندارم اما می‌دانم که وضعیت مالی بوکسورها چندان مطلوب نیست. مدتهاست که از فدراسیون هیچ حقوقی را دریافت نمی‌کنیم و فقط پس از کسب سهمیه پاداش‌های ما پرداخت شده است. کمیته ملی المپیک هم قرار بود ماهیانه 5 میلیون تومان به همه المپین‌ها پرداخت کند که هنوز هیچ مبلغی به ما داده نشده و می‌گویند 6 ماه مانده به المپیک قرار است پرداخت‌ها شروع شود. شرایط کشور را درک می‌کنم و می‌دانم که اگر وزارت و یا کمیته ملی المپیک توان مالی‌اش را داشت قطعا از ما دریغ نمی‌کرد اما امیدوارم هرچه سریعتر اوضاع بهتر شود چون ورزشکاران حرفه‌ای تمام وقت خود را صرف ورزش می‌کنند و اگر همین را هم تعطیل کنیم واقعا زندگی برایمان سخت می‌شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز