آزاده زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم را برای فصل جدید صرفا با هدف قهرمانی بستیم/ از روش فدراسیون برای برگزاری سوپرلیگ حمایت می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۱۹۲
تیم را برای فصل جدید صرفا با هدف قهرمانی بستیم/ از روش فدراسیون برای برگزاری سوپرلیگ حمایت می‌کنیم
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو گفت: تیم را برای فصل جدید صرفا با هدف کسب قهرمانی در مسابقات بستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آزاده زمان‌پور، سرمربی تیم بسکتبال نامی‌نو درباره آخرین وضعیت تیم اصفهان برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ بانوان عنوان کرد: تیم نامی‌نو کمی دیر به بنده پیشنهاد سرمربیگری تیم را داد اما در نهایت به خاطر علاقه‌ای که به این تیم و مربیگری در فصل جدید را داشتم تصمیم گرفتم هدایت تیم را امسال برعهده بگیرم. البته همین دیر اضافه شدن هم کار را کمی برای ما سخت کرده است.

او اضافه کرد: اما تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر تیم را ببندیم و اردوها را آغاز کنیم. تصمیم ما برای این فصل استفاده حداکثری از بازیکنان بومی و جوان این تیم است. البته در کنار آن تعدادی از ستاره‌هایمان را نیز حفظ خواهیم کرد و برای جذب چند بازیکن کلیدی هم برنامه داریم. تقریبا بر اساس برنامه‌ای که داریم تمرینات‌مان را از هفته آینده شروع خواهیم کرد.

زمانپور با اشاره به هدفگذاری نامی‌نو برای فصل جدید سوپرلیگ اظهار کرد: بنده هر زمان که هدایت تیمی را برعهده گرفتم تنها هدفم کسب عنوان قهرمانی در کنار آن تیم بوده است. قطعا نامی‌نو هم از این هدف دور نخواهد بود. درست است که برای رسیدن به قهرمانی باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیریم اما جدا از این موارد تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا امسال روی سکو برویم.

سرمربی نامی‌نو در خصوص شیوه برگزاری سوپرلیگ گفت: در بخش مردان که مشخص شده که بازی‌ها به صورت متمرکز در تهران برگزار شود و تیم‌ها یک هفته در میان دو بازی را انجام دهند. این تصمیم اگر در بخش بانوان اجرا شود با توجه به شرایط موجود تصمیم درستی است و ما هم حمایت می‌کنیم. البته شاید این روش برای بخش آقایان دشوار باشد ولی در بخش بانوان چون در سال‌های گذشته این روش را تجربه کردیم چندان هم سخت نباشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز