کارشناس داوری فینال جام حذفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پنالتی نبود، اخراج هم درست بود

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۳۳۲۵
پنالتی نبود، اخراج هم درست بود
کارشناس داوری فوتبال عملکرد تیم داوری فینال جام حذفی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت که بنیادی فر و همکارانش قضاوت خوبی در این دیدار داشتند.

نادر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد تیم داوری دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: ویژگی مهم این دیدار مربوط به اهمیت بازی برای هر 2 تیم بود که این موضوع برای تیم داوری فشار مضاعفی داشت اما بنیادی‌فر و همکارانش به خوبی از پس این بازی برآمدند.

این کارشناس داوری ضمن تاکید بر عملکرد خوب داور و استفاده درست او از کارت‌هایش در این دیدار خاطرنشان کرد: قبل از گل سوم تراکتور، در برخوردی که استقلالی‌ها معتقد به خطای هند بودند، داور بهترین تصمیم که ادامه بازی بود را گرفت چرا که فاصله نزدیک بود و دست بازیکن در حالت طبیعی قرار داشت و هندی صورت نگرفت. 

او در خصوص اخراج سرمربی تراکتور گفت: در آن صحنه ساکت الهامی به صورت کلامی و غیرکلامی اعتراض شدیدی به تیم داوری داشت و مستحق کارت قرمز هم بود.

جعفری حرکت بازیکن استقلال (فرشید اسماعیلی) را در محوطه جریمه تراکتور گمراه کردن داور اعلام کرد و افزود: در این صحنه پنالتی رخ نداد و تمارض بازیکن استقلال به درستی با کارت زرد جریمه شد.

او در پایان گفت: در مجموع تیم داوری در این دیدار در اکثر صحنه‌های مهم بهترین تصمیم را گرفت و مشکلی از این بابت وجود نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز