فصل نقل و انتقالات؛

ابراز علاقه عجیب یک گلر برای بازگشت به استقلال+ عکس

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۷:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۵۳۴
ابراز علاقه عجیب یک گلر برای بازگشت به استقلال+ عکس
دروازه بان سابق تیم استقلال برای بازگشت به این تیم ابراز علاقه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نمایش ضعیف و دور از انتظار سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال در دیدار فینال مقابل تراکتور باعث شد هواداران این تیم واکنش‌های تند و انتقادآمیزی به او داشته باشند. در یکی دو روز اخیر یکی از جدی‌ترین بحث‌های هوداران استقلال در صفحات مجازی لزوم جذب یک دروازه‌بان خوب برای فصل آینده بوده و برخی از کانال‌های هواداری حتی به باشگاه گزینه هم معرفی می‌کنند.

این بحث‌ها باعث شده محسن فروزان دروازه‌بان اسبق استقلال که در لیگ چهاردهم جانشین سیدمهدی رحمتی در این تیم شد، استوری‌های متعددی از پیغام‌های هواداران استقلال و فن پیج‌های استقلال در دنیای مجازی منتشر کند تا میزان علاقه استقلالی‌ها به خودش و اصرار آنها برای بازگشت او به جمع آبی‌پوشان پایتخت را نشان دهد.

فروزان درحالی ادعای بازگشت به استقلال را دارد که بازی‌هایی که در لیگ نوزدهم برای پارس جنوبی انجام داد از تعداد انگشتان یک دست هم بیشتر نمی‌شود. او در لیگ چهاردهم هم که در استقلال حضور داشت عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشت تا جایی که آبی‌ها برای سال بعد دست به دامان رحمتی شدند و او را برگرداندند.

باید دید آیا واقعا فروزان یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال برای تقویت دروازه است یا اینکه این گلر پرحاشیه قصد بازارگرمی دارد.

 

757527

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز