تراکتور؟ حرفش را هم نزنید!

کنعانی‌زادگان: حاضرم برای پیراهن پرسپولیس پول هم بدهم اما...

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۳۹۹۱
کنعانی‌زادگان: حاضرم برای پیراهن پرسپولیس پول هم بدهم اما...
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که امروز برای جلسه با مدیران این تیم به باشگاه رفته بود، گفت: بازی کردن در پرسپولیس برای من افتخار است و حاضرم 10 سال دیگر با قرارداد سفید امضا برای این تیم بازی می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد حسین کنعانی زادگان پس از خروج از ساختمان  باشگاه اظهار داشت: پرسپولیس خانه من است، مشکلی برای حضور من در خانه خودم وجود ندارد.

او درباره اینکه آیا  ادامه همکاری با  پرسپولیس خواستار افزایش قراردادش شده است، تصریح کرد: اگر بخواهند 10 سال دیگر هم با پرسپولیس سفید قرارداد امضا می‌کنم. مشکل خاصی وجود ندارد. دلیل حضورم هم در باشگاه صحبت در مورد برخی از بندهای قراردادی ام بود. من عاشق پرسپولیس هستم و بازی در این تیم را افتخاری برای خودم می دانم. ضمن اینکه باید پولی بدهیم تا در این باشگاه بزرگ بازی کنیم اما ما هم خانواده‌ای داریم و ان‌شاالله همه چیز حل و فصل شود. بحث مالی برایم مهم نیست بلکه مشکل خانوادگی دارم که جدا از این تیم است.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: با توجه به قراردادم باید در این تیم بمانم. اگر هم پیشنهادی داشته باشم به آن توجه نمی‌کنم زیرا پرسپولیس در اولویت من است. اگر حقیقت را بخواهید در پرسپولیس می‌مانم و به هیچ جای دیگری فکر نمی‌کنم.

او در پایان درباره اینکه آیا از تراکتور پیشنهادی دریافت کرده است، گفت: اصلاً حرف این موضوع را نزنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز