عارف باقرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امسال برای قهرمانی هیچ برنامه‌ای نداریم/ احتمال لغو بازی با سایپا وجود دارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۶:۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۴۰۰۳
امسال برای قهرمانی هیچ برنامه‌ای نداریم/ احتمال لغو بازی با سایپا وجود دارد
سرمربی تیم والیبال هوراسان رامسر گفت: امسال برای قهرمانی هیچ برنامه‌ای نداریم، احتمال لغو بازی با سایپا وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عارف باقرزاده، سرمربی تیم والیبال هوراسان رامسر، درباره آخرین وضعیت تیمش برای بازی با ساپیا در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما تا قبل از تعطیلات تقریبا وضعیت مطلوبی داشت و تمرینات‌ را منظم پیگیری می‌کردیم اما در حال حاضر شرایط‌مان اصلا خوب نیست و تعدادی از بازیکنان متاسفانه به کرونا مبتلا شدند. همین اتفاق واقعا هم از نظر روحی و هم از نظر آمادگی کل تیم را برای انجام بازی با ساپیا تحت تاثیر قرار داده است.

او با اشاره به احتمال لغو بازی اول این تیم گفت: متاسفانه تعداد بازیکنانی که تست کرونای آنها مثبت شده به حدی رسیده که احتمال لغو بازی هم وجود دارد. البته ما این موضوع را به فدراسیون اطلاع دادیم و منتظرم پاسخ آنها هستیم. مازندران در این ایام در وضعیت کاملا قرمز قرار داشت که در تعطیلات هم به نظرم این وضعیت از قرمز به زرشکی هم رسید که در نهایت بازیکنان ما هم درگیر این ویروس شدند.

باقرزاده ادامه داد: پیش از این یک تورنمنت چهارجانبه را با حضور تیم‌های هراز آمل، شهرداری گنبد و خاتم اردکان داشتیم که بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ما محسوب می‌شدند. به خوبی در این دیدارها نقاط ضعف و قوت تیم مان را شناسایی کرده بودیم که بتوانیم در این فرصت اندک باقی مانده تا شروع لیگ آنها را رفع کنیم اما فعلا همه برنامه‌ها تحت تاثیر ابتلای بازیکنان‌مان به این ویروس منحوس قرار گرفته است.

سرمربی هوراسان رامسر در خصوص هدف‌گذاری این باشگاه برای سوپرلیگ 99 گفت: ما از همان ابتدا هم اعلام کردیم هدف‌مان امسال صرفا حفظ سهمیه در لیگ برتر است و قطعا در کنار آن با بازیکنان جوان و با تجربه‌ای که در کنارمان داریم نیم‌نگاهی هم به حضور در پلی‌آف خواهیم داشت. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز