علی صانعی:

نامشخص بودن زمان برگزاری مسابقات آسیا کار را سخت کرده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۴۳۹۰
نامشخص بودن زمان برگزاری مسابقات آسیا کار را سخت کرده است
سرمربی تیم فوتسال زیر 20سال ایران گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما نمی‌دانیم برای چه زمانی باید به آمادگی حداکثری برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی صانعی اظهار داشت: در همان ابتدای کارمان در تیم زیر 20سال اردوی بسیار خوبی را با حضور تعداد زیادی از بازیکنان لیگ گذشته برگزار کردیم و از دل آن اردو گزینش 30 نفره را انجام دادیم. برای برگزاری اردوها هر بار تعداد 20 بازیکن از این لیست 30 نفره را دعوت می‌کنیم. بنابر این در هر اردو حداقل 5، 6 تغییر داریم. با چنین سیاستی امکان بررسی شرایط همه بازیکنان را داریم.

او افزود: روز گذشته هم دیگر اردوی ما به پایان رسید. در این اردو در مجموع 10 جلسه تمرینی داشتیم که آن را به چند بخش کارهای بدنی، تست گیری و کار با وزنه تقسیم کردیم و بقیه نوبت‌های تمرینی را به کارهای تاکتیکی و تکنیکی اختصاص دادیم. ضمن اینکه به بررسی فیلم بازیهای تورنمنت تایلند نیز پرداختیم. به طور کلی تمرینات آمادگی جسمانی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی اهداف اصلی ما از برگزاری این اردو بود.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20سال ایران گفت: البته سایر بازیکنان هم در تمرینات مجازی و آنلاین حضور فعالی دارند و در واقع همه آنها را به طور پیوسته در تمرینات شرکت می دهیم. تمرینات حضوری و گروهی نیز به طور منظم پیگیری می‌شود که برگزاری آن منوط به وضعیت شیوع کرونا و همچنین امکان برگزاری اردوهای درخواستی از سوی فدراسیون است.

صانعی درخصوص زمان برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 20سال آسیا تصریح کرد: با توجه به اینکه تا این لحظه هیچگونه اعلام رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص زمان و مکان برگزاری این رقابتها صورت نگرفته است، ما هم بی‌اطلاعیم و نمی دانیم که باید برای چه زمانی بازیکنان را به حداکثر آمادگی برسانیم. به خصوص در بحث بدنسازی بازیکنان که مربی بدنساز باید از زمان شروع مسابقات اطلاع دقیقی داشته باشد.

او افزود: این موضوع کار را برای ما بسیار سخت کرده است و همه تلاش ما نگه داشتن بازیکنان در شرایط آمادگی نسبی است. به هرحال مسابقات رده سنی امید در داخل کشور به لحاظ مدت زمان برگزاری قادر به فعال نگه داشتن بازیکنان در کل سال نیست و در زمان غیر مسابقاتی باید بازیکنان را با برگزاری تمرینات مجازی یا اردوهای حضوری در شرایط مناسب نگه داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز