شمشیر رحمتی برای نساجی تیز شد

قلع و قمع تیم ریشه‌دار مازندرانی به دست شهرخودرو!

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۴۴۰۶
قلع و قمع تیم ریشه‌دار مازندرانی به دست شهرخودرو!
بررسی روند نقل و انتقالات تیم شهرخودرو نشان می‌دهد مالک این باشگاه علاقه زیادی به خرید بازیکن از تیم فوتبال نساجی مازندران دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نماینده شهر مشهد در لیگ برتر این روزها فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات دارد. شهرخودرو با هدایت سیدمهدی رحمتی، که چند روز دیگر هم باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، با جنب و جوش زیاد به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی جوان خود است.

بررسی روند نقل و انتقالات تیم شهرخودرو نشان می دهد مالک این باشگاه علاقه زیادی به خرید بازیکن از تیم فوتبال نساجی مازندران دارد. شهرخودرویی‌ها در نیم فصل اول لیگ نوزدهم محمد قاضی، میلاد سرلک و حسن جعفری را از نساجی خریدند. در لیستی هم که سیدمهدی رحمتی به مدیریت باشگاه شهرخودرو داده بازیکنانی از نساجی حضور داشتند و تاکنون بازیکنانی مثل رحمان جعفری و محمدعرفان معصومی، که از بازیکنان فصل گذشته نساجی بودند، را به خدمت گرفته‌اند و شنیده می‌شود قصد جذب علی شجاعی، وینگر چپ این تیم، را هم دارد که از بازیکنان تیم امید ایران بوده است.

همین موضوع باعث شده حتی هواداران شهر خودرو در صفحه رسمی این باشگاه به روند نقل و انتقالات تیم مشهدی اعتراض کنند و از مالک این باشگاه خواسته‌اند از تیم‌های دیگر هم بازیکن گرفته و دست از سر تیم ریشه‌دار مازندرانی بردارند.

باید دید اعتراضات هواداران مشهدی سیاست‌های باشگاه شهرخودرو در جذب بازیکن را تغییر می‌دهد یا فرهاد حمیداوی همچنان به خریدن بازیکنان نساجی ادامه می‌دهد؟ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز