سید محمد شروین اسبقیان:

به دنبال اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان‌ها هستیم/ تقویم ورزشی سال ۹۹ تصویب شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۴۵۰۴
به دنبال اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان‌ها هستیم/ تقویم ورزشی سال ۹۹ تصویب شد
رئیس فدراسیون از پیگیری اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان ها خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و پنجمین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون با ریاست دکتر علی نژاد، صبح امروز در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت وبینار، برگزار شد.

در آغاز این مجمع که با ماه محرم مصادف شد، ابتدا عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) صورت گرفت. همچنین گزارش های حسابرسی، مالی، بازرسی، عملکرد سال گذشته فدراسیون، تقویم ورزشی سال ۹۹ مورد تائید و تصویب قرار گرفت و مقرر شد که جزئیات این تقویم در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون مورد ارزیابی قرار گیرد.

اسبقیان به گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ و شش ماه ابتدایی سال جاری پرداخت و ضمن تقدیر از حمایت های وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، اظهار داشت: سال گذشته در ورزش قهرمانی، اردوهای تیم‌های ملی برگزار شد و ورزشکاران ما توانستند سهمیه های ارزشمندی برای حضور در رقابت های پارالمپیک توکیو کسب نمایند. همچنین شاهد برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در چند رشته مختلف ورزشی بودیم.

وی ادامه داد: در بخش ورزش همگانی نیز مسابقات ورزشی رشته‌های مختلف در استان‌ها بر پا شد. همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری در داخل کشور و نیز حضور نمایندگان ایران در دوره های بین المللی از جمله این فعالیت ها بود.

اسبقیان افزود: در طول این مدت مجامع عمومی هیئت های استانی را برگزار کردیم و به دنبال اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تمام استان های کشور هستیم. تاکنون ۱۰ مجموعه ورزشی در استان ها تکمیل و تحویل شده است و در ۱۸ استان دیگر نیز در حال پیگیری برای عملیاتی شدن مجموعه ورزشی می باشیم.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: وقتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خود را تابع نظرات ستاد مقابله با کرونا می‌داند، حجت بر همه تمام می‌شود. علم هم همین حرف را تائید می کند. طی جلساتی که با روسای انجمن ها، کادر فنی تیم های ملی داشتیم پیشنهادات و برنامه های ورزشی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت اما در نهایت ما نیز همانند رهبر معظم انقلاب تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

وی تصریح کرد: با ملی پوشان به صورت مستقیم در ارتباط هستم و آنها به صورت غیرمتمرکز زیر نظر مربیان در حال تمرین می باشند. ما از هیئت های استانی خواسته ایم که ارتباط با ورزشکاران را حفظ کنند تا از آخرین وضعیت آنها مطلع باشند.

اسبقیان اظهار داشت: دغدغه روسای انجمن ها، مربیان تیم های ملی و ورزشکاران در کسب آمادگی برای ما اهمیت دارد اما سلامت آنها اولویت اصلی برنامه های ما است. در زمینه برپایی اردوها در روزهای آینده جلساتی را با کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم با ارائه برنامه ها و با توجه به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجوز برپایی اردوهای متمرکز را دریافت کنیم تا ورزشکاران ما برای مسابقات آینده آماده شوند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: از تلاش ها و سخت کوشی های روسای هیئت ها و همکاران ما در استان ها که در شرایط کرونا پیگیر امورات مربوطه بودند تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است در پایان مجمع، روسای هیئت های استان کرمانشاه، مازندران و لرستان سوالات خود را مطرح کردند که از سوی رئیس فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز