زهرا قنبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جدایی‌ام از تیم قهرمان لیگ دلیل موجهی داشت/ تلاش می‌کنم قهرمانی را بازهم تجربه کنم

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۵:۲۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۴۵۶۶
جدایی‌ام از تیم قهرمان لیگ دلیل موجهی داشت/ تلاش می‌کنم قهرمانی را بازهم تجربه کنم
بازیکن تیم ووچان کردستان گفت: جدایی‌ام از تیم قهرمان لیگ دلیل موجهی داشت و تلاش می‌کنم قهرمانی را با تیم جدیدم نیز تجربه کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا قنبری، عضو تیم‌ ملی فوتبال بانوان، درباره حضورش در تیم ووچان کردستان اظهار کرد: بعد از هفت سال حضور در تیم شهرداری بم تصمیم گرفتم برای فصل جدید یک چالش جدیدی را امتحان کنم و به همین خاطر یک تصمیم متفاوت گرفتم و به ووچان کردستان رفتم.

او اضافه کرد: من با تیم شهرداری بم سابقه چهار قهرمانی، یک نایب قهرمانی را داشتم. خوشبختانه همیشه در این تیم از نظر مالی هم مورد حمایت بودم به همین دلیل حضور در تیم ووچان به دلیل پیشنهادات مالی نبود. برای این فصل از چند تیم و حتی شهرداری بم پیشنهادات خوبی داشتم اما به هر جهت تصمیم گرفتم در کنار ووچانی‌ها باشم و برای این انتخاب هم دلیل موجهی دارم.

قنبری در پایان با اشاره به هدف‌گذاری این تیم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ عنوان کرد: تیم ووچان فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد اما امسال با برنامه‌ریزی که انجام داده به دنبال قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی است. امیدوارم شرایط فراهم شود تا بتوانیم نتیجه مطلوب باشگاه را در طول فصل به دست بیاوریم. بر اساس اعلام سازمان لیگ نیمه دوم مهرماه استارت رقابت‌های لیگ زده خواهد شد البته امیدوارم واقعا این اتفاق رخ بدهد چون هرچه این تاریخ به تعویق بیفتد به ضرر تیم‌ها خواهد بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز