مرتضی هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رفتار مجیدی حرفه‌ای نبود/ آقای حسینی! باید از همه استقلالی‌ها عذرخواهی کنی/ ببخشید باشگاه برای خرید دروازه‌بان از شما اجازه نگرفت

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۴۵۶۷
رفتار مجیدی حرفه‌ای نبود/ آقای حسینی! باید از همه استقلالی‌ها عذرخواهی کنی/ ببخشید باشگاه برای خرید دروازه‌بان از شما اجازه نگرفت
پیشکسوت استقلال گفت: کار عاقلانه و حرفه‌ای این بود که مجیدی همان‌طور که خودش گفته بود مشکلات زیادی را تحمل کرده تا بعد از بازی فینال هم صبر می‌کرد و با مشکلات کنار می‌آمد نه اینکه یک هفته قبل از فینال اختلافات را علنی کند و تمرکز خود و بازیکنان را به هم بریزد. 

مرتضی هاشمی‌زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت آبی‌پوشان اظهار داشت: استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند در حالی که تیم باید تا چند روز آینده به مسابقات آسیایی برود نه سرمربی‌اش مشخص است و نه بازیکنانش. شخصا با مسئولان استقلال در باره وضعیت موجود صحبت کرده‌ام و آنها قول داده‌اند شرایط تیم زودتر سر وسامان پیدا کند که امیدوارم همین طور شود و بچه‌ها با روحیه بالا به قطر سفر کنند.

او ادامه داد: با وجود تمام احترامی که برای فرهاد مجیدی قائل هستم اما به عنوان یک استقلالی از او گله دارم. استقلال بعد از برد در دربی شرایط خوبی داشت اما سرمربی تیم ناگهان تصمیم گرفت استعفا کند و بعد از این استعفا بود که ما فهمیدیم چقدر بین مدیریت و کادر فنی تیم اختلاف وجود دارد. کار عاقلانه و حرفه‌ای این بود که مجیدی همان‌طور که خودش گفته بود مشکلات زیادی را تحمل کرده تا بعد از بازی فینال هم صبر می‌کرد و با مشکلات کنار می‌آمد نه این‌که یک هفته قبل از فینال اختلافات را علنی کند و تمرکز خود و بازیکنان را به هم بریزد. فینال جام حذفی یک بازی معمولی در لیگ نبود که برد و باخت در آن اهمیت زیادی نداشته باشد یک فینال بود که برد در آن جامی را به ویترین افتخارات استقلال اضافه می‌کرد اما متاسفانه حاشیه‌های خودساخته باعث شد دست استقلال از این جام کوتاه بماند. 

مهاجم اسبق استقلال بیان کرد: فوتبال برد و باخت دارد و بازی با تراکتور هم اولین فینالی نبود که استقلال آن را از دست داده است. ما پیش از این دوبار در فینال آسیا شکست خورده بودیم اما بلند شدیم و به فوتبال ادامه دادیم. مجیدی اگر به خاطر هواداران و بازیکنانش برگشت و دوباره روی نیمکت استقلال نشست از همان ابتدا نباید به خاطر آنها استعفا می‌کرد. او با باشگاه قرارداد داشت و نه تنها در بازی فینال بلکه در لیگ قهرمانان هم باید روی نیمکت تیم می‌نشست اما تصمیم درستی نگرفت استقلال را ترک کرد. 

هاشمی‌زاده با انتقاد از رفتار سیدحسین حسینی گفت: حسینی توهین بزرگی به همه استقلالی‌ها کرده و باید از همه عذرخواهی کند. او همه عکس‌های خود با پیراهن استقلال و پست‌هایی که درباره بزرگان باشگاه مثل مرحوم منصور پورحیدری و ناصر حجازی داشت را پاک کرد و گفت به خاطر ناراحتی بابت نتایج استقلال این کار را انجام داده در صورتی که او اگر واقعا از نتایج استقلال ناراحت است باید از هواداران عذرخواهی کند. آقای حسینی! پیراهن استقلال حرمت دارد اما شما حرمت این پیراهن را نگه نداشتی چطور می‌گویی امسال تحت فشار بودی در حالی که رقیب هم نداشتی و استقلال به خاطر شما یکی از بزرگترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ایران را از دست داد. ببخشید که باشگاه استقلال یادش نبود برای جذب دروازه‌بان جدید باید از شما اجازه بگیرد. مگر رحمتی وقتی از استقلال رفت عکس‌های دوران حضورش در این تیم را پاک کرد که شما هنوز دروازه‌بان استقلال هستی این‌طور به باشگاه و هواداران بی‌احترامی می‌کنی؟!

او در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی استقلال مشخص شود (خبرگزاری برنا: این مصاحبه دیشب و قبل از اعلام رسمی نام مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی استقلال انجام شد.) و باشگاه در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعف تیم را برطرف کند و تیمی قدرتمند برای بازی‌های آسیایی و لیگ قهرمانان آماده شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز