جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عبدی می‌تواند علیپور دیگری شود/ بعضی‌ها برای حضور در تیم پرسپولیس باید پول هم بدهند!

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۴۵۹۳
عبدی می‌تواند علیپور دیگری شود/ بعضی‌ها برای حضور در تیم پرسپولیس باید پول هم بدهند!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است مهدی عبدی می‌تواند فصل آینده جای علی علیپور را در پرسپولیس بگیرد؛ همان‌طور که این اتفاق پس از جدایی مهدی طارمی برای علی علیپور رخ داد.

جمشید شاه‌محمدی، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به جدایی ستاره‌های پرسپولیس از تیم اظهار داشت: همه بازیکنان و ستاره‌های پرسپولیس رفتنی هستند اما تنها چیزی که باقی می‌ماند، بزرگی و منزلت پرسپولیس است. مگر در برهه‌ای از زمان امثال علی پروین، محمود خوردبین، فرشاد پیوس و... از پرسپولیس نرفتند؟ بالاخره هر آمدنی یک رفتنی دارد.

آقای گل فوتبال ایران در سال 1371 در ادامه در مورد جدایی ترابی و علیپور از پرسپولیس تصریح کرد: بالاخره این بازیکنان هم برای پیشرفت‌شان در مسیر لژیونر شدن قرار گرفتند و شاید این موضوع برای آنها اجتناب‌ناپذیر بود اما ای‌کاش مدیران باشگاه قبل از پایان فصل به فکر تمدید قراردادهای آنها بودند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: با جدایی این بازیکنان خواه ناخواه مشکلاتی به وجود می‌آید و باید کادر فنی از همین الان به فکر انتخاب بهترین جایگزین برای آنها باشد. البته به نظر من در قانون ممنوعیت جذب بازیکن خارجی باید تجدیدنظر شود و به جای این که کلا این موضوع ممنوع شود، باید فیلترهایی بر سر راه ورود بازیکنان خارجی ایجاد شود تا نفرات با کیفیت به فوتبال ما راه پیدا کنند. در این صورت پرسپولیس می‌توانست با جذب مهاجم خارجی خوب در خط حمله، تیم خود را تقویت کند.

مربی سابق مهدی عبدی در تیم بادران با اشاره به توانایی‌های این مهاجم جوان پرسپولیس گفت: به اعتقاد من اگر به عبدی فرصت داده شود، می‌تواند خلاء علیپور در خط حمله پرسپولیس را برطرف کند. یادمان نرود زمانی که مهدی طارمی از پرسپولیس جدا شد خیلی‌ها فکر می‌کردند خط حمله این تیم بدون طارمی ضعیف می‌شود اما علی علیپور توانست جای طارمی را پر کند. اگر فرصتی که به طارمی و علیپور داده شد، به عبدی هم داده شود، نتیجه‌اش برای پرسپولیس فوق‌العاده خواهد بود. مهاجمی که در اولین بازی‌اش توانست در دربی گلزنی کند، می‌تواند از پس این مسئولیت مهم برآید.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به حضور عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس ادامه داد: او مهاجم خوبی است و امیدوارم در پرسپولیس هم مثل تیم‌های قبلی‌اش بتواند در خط حمله پرسپولیس، موثر و زهردار ظاهر شود.

شاه‌محمدی در پایان در خصوص جدایی اوساگونا از پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنانی مثل اوساگونا به درد پرسپولیس نمی‌خورند و من واقعا نمی‌دانم بر چه اساسی به فوتبال ما وارد می‌شود. امثال اوساگونا نه تنها نباید برای حضور در پرسپولیس پول بگیرند، بلکه باید به باشگاه پول هم بدهند! امیدوارم مسئولان باشگاه برای جذب بازیکن برای باشگاهی مثل پرسپولیس حساسیت بیشتری را از خود نشان دهند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز