عبدالحمید احمدی:

ایستادگی ملت ایران مقابل استکبار جهانی و ظلم مرهون فرهنگ دفاع مقدس است

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۵۵۴۸
ایستادگی ملت ایران مقابل استکبار جهانی و ظلم مرهون فرهنگ دفاع مقدس است
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس اسلامی فرصت خوبی است برای تبیین آرمان‌ها و دستاوردهایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمد و باید این موضوع را به جوانان یادآوری کنیم و مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حوزه ورزش و جوانان امروز به ریاست دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

احمدی در این نشست ضمن خوشامدگویی به سردار میرجلیلی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و قدردانی از زحمات سردار آذرنوش اظهار داشت: از سوم خردادماه برنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز شده و برنامه‌های بزرگداشت تا اسفندماه ادامه خواهد داشت. ما در این مدت و به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی را برای بزرگداشت دفاع مقدس داریم.

وی در ادامه افزود: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس قصد داریم همانند گذشته خیلی باشکوه این مراسم را برگزار کنیم. سرلشگر باقری طی دستورالعملی به همه سازمان‌ها برنامه‌های هفته دفاع مقدس را ابلاغ کرده است و ما نیز این دستورالعمل را به همه ادارات کل و فدراسیون‌ها ارسال کردیم. متناسب با نام‌گذاری روزهای هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را نیز برگزار می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس اسلامی فرصت خوبی است برای تبیین آرمان‌ها و دستاوردهایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمد و باید این موضوع را به جوانان یادآوری کنیم و مورد توجه قرار بگیرد. اگر امروز ملت ما مقابل استکبار جهانی و ظلم ایستاده است، این ایستادگی مرهون فرهنگ دفاع مقدس است. به پشتوانه همان ارزش‌ها ملت ایران مقابل زیاده‌خواهی‌ها و تحریم‌ها ایستاده است.

احمدی گفت: هرچه ما در راستای ارزش‌های دفاع مقدس حرکت کنیم می‌تواند در تحکیم این ایستادگی موثر باشد. باید در راهبردها سبک زندگی و رفتار رزمندگان را منعکس کنیم. ما در وزارت ورزش و جوانان باید به تنوع برنامه‌ها اهمیت دهیم و مشارکت بالای جامعه ورزش را داشته باشیم. برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت فرصت خوبی است که بتوانیم این ارزش‌ها را پاس بداریم. باید فضای مشارکت را برای همه نهادهای مرتبط با وزارت ورزش و جوانان ایجاد کنیم که در بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس سهیم باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز