روزهای متفاوت طلایی‌پوشان؛

سپاهان از نویدکیا چه می‌خواهد؟/ رویای قهرمانی با پسر نجیب اصفهان

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۵:۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۵۶۷۱
سپاهان از نویدکیا چه می‌خواهد؟/ رویای قهرمانی با پسر نجیب اصفهان
با توجه به رقبایی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور، نویدکیا کار بسیار دشواری در اصفهان دارد اما مشخص نیست که آیا واقعا سپاهانی‌ها از او در اولین سال مربیگری انتظار قهرمانی دارند یا به کسب سهمیه قناعت می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا ساکت، مدیرعامل نام آشنای اصفهانی‌ها که سپاهان در دوره قبلی مدیریت او افتخارات زیادی به دست آورد، بعد از بازگشت دوباره به جمع طلایی‌پوشان تصمیم گرفت محرم نویدکیا را روی نیمکت سرمربیگری این تیم بنشاند.

سپاهانی‌ها بعد از فصل ناموفقی که پشت‌سر گذاشتند و حتی در کسب سهمیه آسیایی‌ هم ناکام ماندند، دست به اصلاحات در تیم‌شان زدند. یکی از اولین اصلاحات سپاهانی‌ها روی نیمکت تیم‌شان بود. سپاهان در 2 سال اخیر امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود دید که نتوانست جامی برای زردپوشان پرافتخار به ارمغان بیاورد. فشار انتقادات از قلعه‌نویی به اندازه‌ای بود که او تا پایان لیگ دوام نیاورد و سپاهان در هفته‌های اخیر تحت هدایت تکسیرا به میدان می‌رفت.

در حالی که با حضور ساکت در باشگاه سپاهان صحبت از حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم بود اما ممنوعیت جذب مربی خارجی باعث شد محرم نویدکیا انتخاب آخر سپاهان باشد. البته ساکت در مصاحبه‌ای اعلام کرد حتی اگر جذب مربی خارجی هم آزاد بود او باز نویدکیا را انتخاب می‌کرد اما واقعیت این است که سپاهانی‌ها با برانکو وارد مذاکره شده بودند.

حالا محرم نویدکیای جوان و پرافتخار که در ایران فقط پیراهن سپاهان را برتن کرد و جام‌های قهرمانی متعددی را با این تیم به عنوان کاپیتان به دست آورد، حالا در مقام سرمربی به تیم خود بازگشته؛ اتفاقی که با استقبال هواداران سپاهان مواجه شد. در روز معارفه نویدکیا در ورزشگاه نقش جهان چند هزار هوادار به استقبال او رفتند و نشان دادند نویدکیا از حمایت حداکثری در اصفهان برخوردار است. هواداران سپاهان با گرفتن بنرهایی در دست که روی آنها شعارهایی در حمایت از نویدکیا نوشته شده بود، ثابت کردند انتخاب او از نظر آنها بهترین انتخاب است اما آیا واقعا نویدکیا می‌تواند روزهای پرافتخار گذشته را برای سپاهانی‌ها تکرار کند؟

نویدکیا درحالی سرمربیگری سپاهان را برعهده گرفته که هیچ تجربه سرمربیگری در فوتبال ندارد. محرم بعد از خداحافظی از فوتبال به کلاس‌های مربیگری رفت اما حتی یک روز هم دستیار هیچ مربی نشد و در این زمینه کاملا بی‌تجربه است. با توجه به انتظاری که هواداران سپاهان از نویدکیا دارند و قطعا از کاپیتان پرافتخار و باتجربه تیم‌شان کمتر از قهرمانی نمی‌خواهند، او سال سختی را در اصفهان پیش‌رو دارد.

این درحالی است که سپاهان تاکنون در فصل نقل و انتقالات جز دانیال اسماعیلی‌فر و محمد نژادمهدی بازیکن دیگری نخریده اما به دنبال رضا اسدی است که او هم سودای لژیونر شدن دارد. از طرف دیگر سپاهانی‌ها در نقل و انتقالات بازیکنانی مثل سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، علی قربانی و ولادیمیر کومان را از دست داد و فعلا ستاره نامداری به تیم خود اضافه نکرده است.

با این تفاسیر و با توجه به رقبایی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور، نویدکیا کار بسیار دشواری در اصفهان دارد اما مشخص نیست که آیا واقعا سپاهانی‌ها از او در اولین سال مربیگری انتظار قهرمانی دارند یا به کسب سهمیه قناعت می‌کنند.

جواب این سوال نه در مصاحبه‌های سپاهانی‌ها بلکه با شروع لیگ و نتایجی که سپاهان می‌گیرد مشخص خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز