طالب نعمت‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نظر فدراسیون و کادر فنی برای موفقیت تیم‌ ملی همسو با هم است/ باید چراغ کشتی روشن بماند

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۶:۲۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۵۶۸۳
نظر فدراسیون و کادر فنی برای موفقیت تیم‌ ملی همسو با هم است/ باید چراغ کشتی روشن بماند
پیشکسوت کشتی کشور گفت: نظر فدراسیون و کادر فنی برای موفقیت تیم‌ ملی همسو با هم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ طالب نعمت‌پور، پیشکسوت کشتی، درباره استععای «محمد بنا» سرمربی تیم‌ ملی کشتی فرنگی کشورمان، اظهار کرد: دقیق نمی‌دانم بنا به چه دلیل این تصمیم را گرفته اما آنچه که مسلم این است که هدف و نظر فدراسیون‌نشین‌ها با کادر‌ فنی همسو است که آن‌هم موفقیت تیم‌ ملی در میادین بین‌المللی است. امیدوارم اگر اختلاف سلیقه‌ای هم بین فدراسیون و کادر فنی وجود دارد هرچه سریعتر و از طریق گفت‌وگو حل شود به هر حال ما الان المپیک را در پیش داریم و خوب نیست که در این شرایط بخواهیم حاشیه‌ساز شویم.

او با اشاره به پتانسیل بالای کشتی ادامه داد: کشتی ایران چه در بخش فرنگی و چه آزاد پتانسیل بالایی دارد و خوشبختانه در چند وزن هم موفق به کسب سهمیه شدیم. قطعا هنوز شانس کسب سهمیه بیشتر هم وجود دارد البته به شرطی که خودمان به کشتی کشورمان آسیب نزنیم.

نعمت‌پور در واکنش به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به صورت متمرکز گفت: درست است که وضعیت اصلا برای برگزاری هیچ مسابقه‌ای مناسب نیست ولی باید چراغ کشتی هم به نوعی روشن بماند. برای تحقق این کار قطعا رقابت‌های لیگ بهترین گزینه است. به نظرم در صورت برگزاری مسابقات به صورت متمرکز آن کیفیت همیشگی را شاهد نخواهیم بود اما چاره‌ای جز این روش هم وجود ندارد. 3/5

نظر شما