حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مگر یحیی می‌تواند از پرسپولیس دل بکند؟/ نگرانی هواداران قابل درک است اما.../ به تصمیمات و انتخاب‌های مربیان احترام بگذاریم

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۸:۴۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۵۷۲۹
مگر یحیی می‌تواند از پرسپولیس دل بکند؟/ نگرانی هواداران قابل درک است اما.../ به تصمیمات و انتخاب‌های مربیان احترام بگذاریم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است جدایی ستاره‌ها از این تیم اتفاق عجیبی نیست و مهم این است که بازیکنان جوان و مستعد می‌توانند خیلی زود جای خالی این نفرات را پر کنند.

حسین کلانی، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس، اظهار داشت: من اطلاع دقیقی از مسائل پرسپولیس ندارم و اخبار این باشگاه را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنم و امیدوارم در نهایت اتفاقاتی که برای این باشگاه رخ می‌دهد در جهت رشد و پیشرفت این تیم باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی ستاره‌های این تیم در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: به هر حال این اتفاقی است که در تمامی تیم‌های دنیا رخ می‌دهد و اتفاق عجیبی نیست. این موضوع یک اتفاق طبیعی در فوتبال است که زمان بازی ما هم بود زمانی که ستاره‌های بزرگ شاهین و پرسپولیس از این تیم جدا شدند جوانان مستعد آمدند و جای آنها را گرفتند. جوانانی که توانستند خوش درخشیده و جای بازیکنان قبلی را پر کنند.

او در مورد نفرات جدیدی که در نقل و انتقالات به پرسپولیس اضافه شده‌اند، گفت: نفراتی مثل یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و دیگر اعضای هیات فنی پرسپولیس بهتر از هر کسی می‌توانند در این مورد نظر بدهد و همه ما باید به نظرات آنها احترام بگذاریم. کادر تمام پرسپولیسی تیم براساس شناختی که از نقاط ضعف و قوت داشته و طبق شناختی که از بازیکنان تیم های دیگر دارند، آنها را برای حضور در پرسپولیس کاندیدا می‌کنند.

گلزن سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به نگرانی هواداران این تیم در مورد جدایی بازیکنان شاخص از جمع سرخ‌پوشان تصریح کرد: هواداران باید شرایط فوتبال حرفه‌ای را برای این ستاره‌ها در نظر بگیرند. در حال حاضر برخی از این جدایی‌ها اجتناب‌ناپذیر است. به هر صورت در مورد بعضی از بازیکنان مسائل مالی و شرایط خانوادگی‌شان ایجاب می‌کند تا پس از چند سال حضور در پرسپولیس، از این تیم جدا شوند. این مبنای کار خیلی از فوتبالیست‌های حرفه‌ای است، ضمن این‌که باشگاه هم در بعضی اوقات با توجه به نیازهای مالی باید به فکر تامین بودجه از ستاره‌های‌شان باشند. در مجموع شرایط امروز فوتبال با زمان ما خیلی فرق دارد و هواداران باید این مسائل را در خصوص جدایی بعضی از بازیکنان درک کنند. ما در این سال‌ها بازیکنان فداکاری داریم که در مواقع زیادی منافع تیم را به منافع  شخصی‌شان  ترجیح دادند.

او در ادامه افزود: همه پرسپولیسی‌ها هرچه دارند از این تیم دارند و در مقابل هواداران هم باید در بعضی و مواقع رعایت حال بازیکنان تیم خود را کنند. به اعتقاد من پرسپولیس هواداران فخیمی دارد و حتما این مسائل را به خوبی درک می‌کنند.

کلانی در رابطه با ماجرای دلخوری یحیی گل‌محمدی از مدیریت باشگاه و اخباری که درخصوص جدایی احتمالی او از پرسپولیس خاطرنشان کرد: این مسائل اتفاقاتی است که بیشتر در اثر فشار کاری به وجود می‌آید. به هرحال فشار روی او زیاد است و به اعتقاد من این صحبت‌ها را هم از روی فشار و شرایط عصبی بود که مطرح کرده است. حقیقت امر این است که یحیی پرسپولیس را دوست دارد. در این شرایط مگر او می‌تواند از پرسپولیس دل بکند؟! تمام هدف او موفقیت پرسپولیس است و این موضوع را روی عصبانیت آنی مطرح کرده است. در این شرایط اطرافیان نباید به این سوء‌تفاهمات دامن بزنند و باید اجازه بدهند اگر دلخوری و مشکلی هم وجود دارد، در فضایی دوستانه حل و فصل شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: بازی‌های لیگ قهرمانان در پیش است. امیدوارم سوء‌تفاهمات در فضایی خانوادگی حل شود تا تیم بتواند با روحیه بالا و شرایط فنی خود به موفقیت روی این بازی‌ها تمرکز کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز