خبر بد برای استقلال و رحمتی/ بازیکنان جدید نمی توانند در آسیا بازی کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۹:۳۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۵۷۴۵
خبر بد برای استقلال و رحمتی/ بازیکنان جدید نمی توانند در آسیا بازی کنند
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت که تیم‌های استقلال و شهر خودرو نمی‌توانند برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان جدید خود را به قطر ببرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریبرز محمودزاده درباره تغییرات ایجاد شده در لیست بازیکنان تیم‌های لیگ برتر فوتبال در فصل آینده اظهار داشت: سهمیه بازیکنان بزرگسال از 18 به 20 و تعداد بازیکنان زیر 25 سال، از 3 به 4 بازیکن رسیده است. با این حال سهمیه 9 بازیکن زیر 23 سال و 15 بازیکن رده‌های امید و جوانان به قوت خود باقی است. مجموع جذب بازیکن در همه رده‌ها هم 63 بازیکن است.

وی درباره تغییر سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری تصریح کرد: با ممنوعیت جذب بازیکن خارجی، سهمیه 14 تیم لیگ برتری برای خرید بازیکنان لیگ برتری از 6 به 7 بازیکن، و سهمیه تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر از 8 به 10 بازیکن رسید. تیم‌ها نمی‌توانند مربی و بازیکن خارجی جذب کنند و بازیکنان و مربیان خارجی هم نمی‌توانند در تیم‌های داخلی نقل مکان کنند.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال درخصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال و شهر خودرو از طرف AFC بسته است و دو تیم نمی‌توانند بازیکن جدید رجیستر (ثبت) کنند. عصر روز گذشته (دوشنبه) آخرین مهلت برطرف کردن ثبت بازیکن جدید بود که به این ترتیب، استقلال و شهر خودرو نمی‌توانند از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند. با این حال TMS پرسپولیس و  سپاهان باز بود و دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون، اسامی بازیکنان این دو تیم را ارسال کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز