ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مربی اخراجی با رابطه هدایت مطرح‌ترین تیم پایتخت را به دست می‌گیرد/ تصمیمات فدراسیون نخ‌نما شده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۷:۳۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۵۷۵۹
مربی اخراجی با رابطه هدایت مطرح‌ترین تیم پایتخت را به دست می‌گیرد/ تصمیمات فدراسیون نخ‌نما شده است
کارشناس والیبال کشور گفت: مسئولین بدانند مردم با نتایج والیبال شاد می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر شهنازی، کارشناس والیبال، درباره بلاتکلیفی نیمکت تیم‌ ملی، عنوان کرد: والیبال ایران الان در شرایط بسیار مهم و در عین حال سختی قرار دارد. از طرفی قرار است در فاصله کمتر از یک سال در رویداد بسیار مهم جهانی شرکت کند و از طرفی بازیکنانی را در اختیار دارد که در عین ستاره بودن‌شان ممکن است به‌خاطر سنی که دارند بخواهند پس از پایان المپیک از تیم‌ ملی خداحافظی کنند. بنابراین شرایط می‌طلبد مربی‌ای بیاوریم که هم رزومه مشخصی داشته باشد تا اهداف‌ که تعیین شده را محقق کند و هم بتواند پس از المپیک از بازیکنان جوان ما ستاره‌های جدیدی بسازد. چنین مربی هم قطعا با یک رقم پائین به ایران نمی‌آید ولی مسئولین بدانند مردم با نتایج والیبال شاد می‌شوند پس هزینه برای شادی مردم کار بیهوده‌ای نیست.

او با اشاره به کمیته فنی تشکیل شده در فدراسیون گفت: کمیته فنی خوب است اما به شرطی که افرادی که عضو آن می‌شوند صلاحیت لازم و کافی را داشته باشند. من احترام زیادی را برای دوستانم در این کمیته قائل هستم اما باید واقعیت‌ها هم را گفت، متاسفانه برخی از اعضا رزومه کافی ندارند و از طریق رابطه سر از چنین کمیته‌هایی در می‌آورند با این اوصاف واقعا نمی‌توان انتظار داشت که تکلیف نیمکت تیم‌ ملی هم آنطور که انتظار می‌رود مشخص شود.

شهنازی درباره بی‌برنامگی فدراسیون در برگزاری رقابت‌ها توضیح داد: متاسفانه برخلاف ادعاهایمان اصلا لیگ قانونمندی در والیبال ایران نداریم. احساس می‌کنم شرایط از دست فدراسیون خارج شده است و خیلی نمی‌تواند قوانینی را خودش وضع کرده را هم کنترل کند. تصمیمات فدراسیون والیبال واقعا نخ‌نما شده است. مدعی هستیم در سطح دنیا جایگاه هشتم را  داریم اما لیگ‌مان هیچ شباهتی به تیم‌ ملی‌مان ندارند. این در حالی است که رقابت‌های لیگ پشتوانه‌ اصلی تیم‌‌ ملی است. آقای عظیمی روز اول با شعار آمد و حالا نتایج این همه شعار را شاهد هستیم. لیگ ایران ظرفیت برگزاری مسابقات با حضور این تعداد تیم را ندارد ولی نمی‌دانم چراکه تا این حد فدراسیون برای افزایش تعداد تیم‌ها پافشاری می‌کند.

او گفت: همه این موارد را اگر کنار هم بگذاریم نشان می‌دهد که در والیبال ما رابطه حرف اول را می‌زند. سال گذشته تیم ما در کورس قهرمانی بوده و امسال با تغییر مدیریت آن به یکباره همه چیز تغییر می‌کند و تیم به این مهمی را بخاطر همین رابطه‌ها به دست مربی اخراجی واگذار می‌کنند. این موضوعات و اتفاقات به خوبی نشان دهنده وضعیت والیبال ماست. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز