نوید آرازشی خبر داد:

رضایت ۸۰ درصدی مردم از طرح آوای ورزش در همسایگی

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۶۰۴۷
رضایت ۸۰ درصدی مردم از طرح آوای ورزش در همسایگی
سرپرست سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی فدراسیون ورزش های همگانی از رضایت ۸۰ درصدی مردم از طرح «آوای ورزش در همسایگی» خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نوید آرازشی، سرپرست سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به گزارش ارزیابی طرح مذکور در فاز مقدماتی گفت: فاز آزمایشی طرح در ۸ استان تهران، سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران، فارس، زنجان، خوزستان و همدان در قالب ۴۷ ایستگاه با ۱۱۸ اجرا برگزار شد که بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفت.

او افزود: اجرای این طرح به صورت پایلوت بازخوردهای بسیار ارزشمندی رو برای فدراسیون داشت؛ از جمله اینکه بیش از ۶۸ درصد شرکت کنندگان در طرح زن بودند که این عدد با آمار کم تحرکی ۶۰ درصدی بانوان در سطح کشور همخوانی دارد.

آرازشی به فاز دوم اجرایی و سراسری آن در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از برگزاری فاز اول ما بدنبال این هستیم جهشی در اجرای پروژه آوای ورزش در همسایگی در پسا کرونا داشته باشیم و طرح رو به شکوفایی در سطح شهرستان ها ببریم و با جذب مربیان توانمند در مجتمع ها، گام بلندی در اجرای طرح مذکور برداریم؛ و از طریق برگزاری دوره های رایگان مربیان تندستی، دوره آمادگی جسمانی و امتیاز باز آموزی، در نهایت طرح آوای ورزش در همسایگی را به یک برند تبدیل کنیم.

گفتنی است فاز دوم و سراسری طرح «آوای ورزش در همسایگی» به همت فدراسیون ورزش های همگانی در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز