محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مدیران استقلال با هواداران صادق باشند/ دلالان بیشتر از فوتبالیست‌ها سود می‌برند

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۶۱۸۶
مدیران استقلال با هواداران صادق باشند/ دلالان بیشتر از فوتبالیست‌ها سود می‌برند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فوتبالیست‌ها باید باهوش باشند و تن به خواسته‌های دلالان ندهند، این اتفاقات ارزش و اعتبار فوتبال ایران را پائین آورده و فوتبالیست ها اجازه ندهند که از اسم و رسم پاک آنها استفاده شود.

محمد مومنی، بازیکن و رئیس اسبق آکادمی استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: به جز محمدرشید مظاهری بقیه بازیکنانی که جذب استقلال شده‌اند را نمی‌شناسم. همه ما می‌دانیم فوتبال هم تحت تاثیر شرایط اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه است اما از مدیران باشگاه می‌خواهم بیشتر از همیشه با هواداران صادق باشند و همه چیز را با آنها در میان بگذارند. اینکه ما با حرف و شعار بخواهیم هواداران را خوشحال کنیم کار درستی نیست. 

او ادامه داد: با توجه به بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه و ادعای مدیران مبنی بر اینکه قرار است پول شفر را پرداخت کنند طلبکاران داخلی هم به صف شدند و می‌خواهند با استفاده از این فرصت مطالبات خود را دریافت کنند. همین موضوع باعث شده برآورده کردن نیازهای باشگاه کار بسیار دشواری باشد. همه ما می‌دانیم در شرایط فعلی سرپا نگه داشتن باشگاه استقلال تلاش و منابع مالی زیادی را می‌طلبد اما چیزی که باید مورد توجه مسئولان باشگاه باشد این است که نباید توقع هواداران را بالا ببرند و بعد نتوانند به این توقعات جواب دهند. 

مومنی افزود: مهم‌ترین وظیفه افرادی که این روزها در استقلال بر مسند مدیریت نشسته‌اند این است که بازیکنان فعلی را حفظ کنند و بیشتر از اینکه به دنبال مطرح کردن اسامی جدید باشند به فکر نگه داشتن سرمایه‌های فعلی تیم باشند و آبروی استقلال را حفظ کنند. استقلال در جنگ نابرابری قرار دارد که تنها صداقت می‌تواند آبی‌ها را پیروز این جنگ کند. 

مهاجم اسبق استقلال با بیان اینکه مجید نامجومطلق بهترین گزینه برای استقلال در شرایط فعلی بود، خاطرنشان کرد: انتخاب نامجومطلق در شرایط فعلی انتخاب درستی بود چون از تیم شناخت دارد اما این گزینه به‌طور موقت می‌تواند به استقلال کمک کند. مدیریت باشگاه همچنان مدعی است که استراماچونی را بر می‌گرداند اگر قوانین کشور اجازه می‌دهد که اتفاق بیفتد خوب است اما اگر به دلیل قوانین وضع شده آوردن مربی ایتالیایی ممکن نیست نباید با احساسات هواداران بازی شود.

پیشکسوت آبی‌ها با اشاره به افزایش قیمت فوتبالیست‌های ایرانی ادامه داد: قانون منع ورود بازیکنان خارجی یکی از قوانینی بود که می‌توانست باعث رشد فوتبالیست‌های جوان ایرانی شود اما متاسفانه دلالان و سودجویان با سوءاستفاده از این قانون قیمت داخلی‌ها را بالا برده‌اند. بازیکنی ادعای دریافت پول میلیاردی دارد که اصلا در لیگ سال گذشته کیفیت مناسبی نداشته و واقعا نمی‌ارزد که باشگاهی بخواهد به یک بازیکن بی‌کیفیت پول میلیاردی بدهد. 

مومنی گفت: در فوتبال ایران بیشتر از اینکه بازیکنان بخواهند از قراردادها سود ببرند دلالان هستند که سود می کنند، فوتبالیست‌ها باید باهوش باشند و تن به خواسته‌های دلالان ندهند، این اتفاقات ارزش و اعتبار فوتبال ایران را پایین آورده و فوتبالیست‌ها اجازه ندهند که از اسم و رسم پاک آنها استفاده شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز