سید عبدالحمید احمدی در مجمع فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

استان ها و شهرستان ها خط مقدم ورزش کشور هستند/ از هر ورزشی که با فرهنگ و ارزش های کشورمان مغایرت نداشته باشد برای بانوان حمایت می کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۶۳۸۳
استان ها و شهرستان ها خط مقدم ورزش کشور هستند/ از هر ورزشی که با فرهنگ و ارزش های کشورمان مغایرت نداشته باشد برای بانوان حمایت می کنیم
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ، هیات های ورزشی استان ها و باشگاه ها را خط مقدم ورزش کشور دانست و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را نسبت به نظارت دقیق برای تامین سلامت ورزشکاران رهنمون ساخت.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، اهمیت فعالیت هیات های ورزشی استانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : استان ها و شهرستان ها خط مقدم ورزش کشور هستند و اگر بخواهیم مردم را با فعالیت های ورزشی همراه کنیم باید این کار از طریق هیات های استانی و شهرستانی و باشگاه ها صورت گیرد و بدون آنها ورزش راه به جایی نخواهد برد . 

سید عبدالحمید احمدی ، هیات ها را بازوان اجرایی فدراسیون ها عنوان کرد و اظهار داشت : هیات ها بار سنگین را برای پاسخ به نیاز ٨٢ میلیون ایرانی بر دوش دارند و توجه ویژه به هیات ها در اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و از طرفی انتظار داریم هیات های استانی نیز نظارت ، پیگیری و حمایت لازم را از هیات های شهرستانی داشته باشند .

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، با بیان اینکه اساسنامه فدراسیون های ورزشیار هیات دولت مصوب شده و برای تصویب به شورای نگهبان رفته است ، خواستار تسریع در روند اساسنامه شد و اظهار داشت : پس از تصویب اساسنامه فدراسیون های ورزشی ، اساسنامه هیات های ورزشی نیز به تبع آن تغییر خواهد یافت .

احمدی ، اهمیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را بدلیل دربرگیری جامعه مخاطب فراوان مورد توجه قرار داد و یکی از تهدیدهای جدی را بحث استفاده از مکمل ها و داروهای غیر مجاز دانست و تاکید کرد : فدراسیون و هیات های استانی برای سلامت ورزشکاران باید در این زمینه دقت و نظارت لازم را داشته باشند و در خصوص تخطی برخورد لازم را صورت دهند .

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : بحث فعالیت پاورلیفتینگ بانوان از طریق معاونت ورزش بانوان وزارت ورزشی جوانان پیگیری می شود و اگر منع و محدودیتی از لحاظ فرهنگی و ورزشی وجود نداشته باشد ، رویکرد وزارتخانه هم در خصوص توسعه ورزش بانوان حمایتی است.

احمدی گفت : انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هم در مسیر فرایند قانونی قرار دارد و اولویت وزارت ورزش و جوانان ، برگزاری انتخابات بلافاصله پس از اتمام فرایند موجود ، برگزار خواهد شد .

نظر شما