مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

غیر از من همه شاگردان پروین می‌توانند سرمربی پرسپولیس شوند!/ زمان خوبی برای استعفای گل‌محمدی نیست!/ تازه‌واردها بدانند اینجا پرسپولیس است

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۰۷:۵۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۶۵۸۷
غیر از من همه شاگردان پروین می‌توانند سرمربی پرسپولیس شوند!/ زمان خوبی برای استعفای گل‌محمدی نیست!/ تازه‌واردها بدانند اینجا پرسپولیس است
پیشکسوت پرسپولیس گفت: این روزها زمان مناسبی برای پرداختن به اختلافات نیست و باید مدیریت و کادر فنی تعامل خوبی با هم داشته باشندتا تیم با آرامش بازی‌های مهم لیگ قهرمانان آسیا را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مرتضی فنونی‌زاده، مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص جلسه‌ای که با مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: جلسه دوستانه‌ای بود. آقای رسول‌پناه  یک مدیر فوق‌العاده خوب و پرسپولیسی هستند. در این جلسه بیشتر صحبت‌های خودمانی و در خصوص ارتباط با پیشکسوتان و باشگاه با هم صحبت کردیم.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد اختلاف بین یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس گفت: اختلافی بین یحیی و مدیریت نیست و این موضوع را مدیریت باشگاه تاکید داشتند. مدیریت باشگاه هر بازیکنی که کادر فنی اعلام کرده بود غیر از اسماعیلی‌فر جذب کرد. در مورد استعفای اخیر  یحیی هم باید به این موضوع اشاره کنم که این اتفاق پس از دربی رخ داد. من بعد از این بازی با صراحت همه جا عنوان کردم مقصر شکست پرسپولیس در دربی کادر فنی و در راس آن یحیی گل‌محمدی بود. ما یک جام را به خاطر اشتباهات از دست دادیم. چینش اولیه و تعویض‌ها و تصمیمات کادر فنی در آن بازی خوب نبود و متاسفانه ما بازی را باختیم. حالا  نمی‌خواهیم دنبال مقصر باشیم. به اعتقاد من استعفا در این شرایط صورت خوشی ندارد. در این شرایط همه شاگردان علی پروین به غیر از من می‌توانند سرمربی پرسپولیس شوند. الان موقعیتی نیست که این حرف‌ها مطرح شود و این مباحث به نوعی فرار به سوی جلو است که می‌خواهند یکسری را خراب کنند. من اسمی از کسی نمی‌آورم. هواداران ما باهوش هستند و خودشان متوجه می‌شوند. ما لیگ قهرمانان را در پیش داریم آسیایی در پیش است و الان وقت دعوا نیست.

فنونی‌زاده در رابطه با نقل و انتقالات پرسپولیس و نفراتی که در روزهای اخیر پرسپولیسی شده‌اند، گفت: به از طرف خودم و پیشکسوتان حضور این بازیکنان جدید را به آنها خوشامد می‌گویم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم. برای آنها صحبت ویژه‌ای هم دارم و به آنها تاکید می‌کنم اینجا پیکان، سایپا،  نفت و شهرخودرو نیست؛ اینجا پرسپولیس است و شرایط خاص خودش را دارد. در سال‌های قبل ملی‌پوشانی بودند که به پرسپولیس آمدند اما موفق نشدند. این یک طرف ماجراست. خیلی از بازیکنان گمنام هم بودند که از پرسپولیس به تیم ملی و لژیونر شدن رسیدند. توصیه من به این نفرات این است که باید  خودشان را نشان دهند. بازی در پرسپولیس خیلی مشکل است و باید تلاش‌شان را برای جلب رضایت هواداران چندین برابر کنند.

او با اشاره به جدایی ترابی و علیپور از پرسپولیس ادامه داد: حق طبیعی هر بازیکنی است که بخواهد از پرسپولیس جدا شود. البته اگر در ایران غیر از پرسپولیس نروند و به عنوان لژیونر فوتبال خود را در تیم‌های خوب به خصوص لیگ‌های اروپایی دنبال کنند.

فنونی‌زاده در پایان گفت: تعامل بین کادر فنی و  مدیریت می‌تواند  موفقیت در آسیا را تضمین کند. این که هر دو طرف بخواهند دنبال حواشی باشند، ضررش عاید پرسپولیس و هوادارانش می‌شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز