بررسی شماره پیراهن‌های بازیکنان جدید پرسپولیس در آسیا

یاد جادوگر در پیراهن حامد لک، شماره مهندس به مدافع جدید رسید!

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۶۶۷۹
یاد جادوگر در پیراهن حامد لک، شماره مهندس به مدافع جدید رسید!
طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس شماره پیراهن بازیکنان جدید این تیم در آسیا مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازیکنان تازه وارد پرسپولیس براساس اعلام باشگاه به شرح زیر  شماره پیراهن‌های خود را شناختند. براین اساس حامد لک با شماره ۸۱، عیسی آل‌کثیر با شماره ۷۲، احسان پهلوان شماره  14، سعید آقایی شماره ۷۷، میلاد سرلک شماره ۶۶، علی شجاعی  پیراهن 23 و آرمان رمضانی شماره 36 را برتن خواهد کرد.

شماره‌های موقتی؟

با توجه به قوانین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ممکن است تعدادی از این شماره‌ها برای فصل آتی لیگ برتر تغییراتی داشته باشد و تازه واردهای پرسپولیس در لیگ بیستم با شماره‌هایی غیر از این شماره‌ها کار خود را استارت بزنند.

لک، جادوگر را فراموش نکرد!

حامد لک، سنگربان جدید پرسپولیس، در حالی پیراهن شماره 81 را در این تیم در آسیا برتن خواهد کرد که گفته می‌شود انتخاب این شماره خاص بی‌ارتباط به علاقه قدیمی او به علی کریمی، شماره 8 شاخص پرسپولیس، نیست و  به نظر می رسد شماره 81 تلفیقی از 8 علی کریمی و شماره یک برای لک باشد تا مشخص شود این دروازه‌بان تازه وارد علاقه‌اش به اسطوره فوتبال ایران را فراموش نکرده است.

 پیراهن مهندس برتن آقایی!

از شماره‌های آسیایی جالب بازیکنان جدید پرسپولیس می‌توان به شماره 77 سعید آقایی اشاره کرد، شماره‌ای که در سال‌های نه چندان دور بر تن محسن مسلمان بود، بازیکنی که لقب مهندس پرسپولیس را از سوی هواداران این تیم به دست آورده بود.

10 تبدیل به 72 شد

در بدو ورود عیسی آل کثیر به پرسپولیس، این بازیکن از مسئولان باشگاه خواسته بود شماره 7 را به او بدهند، موضعی که با توجه به بایگانی شدن پیراهن علی پروین منتفی شد و مقرر شد پیراهن شماره 10، که پیش از این بر تن فرشاد احمدزاده بود، به او داده شود. در این میان حالا در لیست پرسپولیس شماره 72 نصیب این مهاجم گلزن شده که به نظر می‌رسد به دلیل قوانین بازی‌ها، حداقل در این فصل از لیگ قهرمانان امکان پوشیدن شماره 10 برای آل‌کثیر وجود ندارد.

19

سرلک و شماره‌ای جالب!

میلاد سرلک تازه وارد دیگری است که شماره 66 برای او در نظر گرفته شده که می‌توان این شماره را به حساب کری‌خوانی‌های هواداری هم گذاشت. چند فصل پیش این شماره پیراهن بر تن گابریل، بازیکن خارجی پرسپولیس، بود که داستان مطالباتش سال‌های سال برای پرسپولیس ادامه‌دار بود!

میراث‌دار سرپرست قدیمی؛ از احسان تا احسان!

احسان پهلوان پیراهنی را برتن می‌کند که سال‌های قبل بر تن بازیکنان بزرگی بوده است که از پرچمداران آن می‌توان به محمود خوردبین، سرپرست قدیمی پرسپولیس، اشاره کرد.  پیراهن شماره 14 در سال‌های بعد بر تن ضیا عربشاهی، رضا جباری، احسان خرسندی و.... بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز