بررسی شرایط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا؛

صعود غیرممکن!

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۶۷۳۹
صعود غیرممکن!
آنچه کار صعود را برای شهرخودرو دشوار کرده این است که سرمربی جوان این تیم که هیچ تجربه سرمربیگری ندارد، حالا هم باید تیمش را هدایت کند هم درون دروازه بایستد و همین موضوع کار او را دشوارتر می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شهرخودرو هم مثل دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا با تغییر سرمربی پا به ادامه مسابقات می گذارد. مجتبی سرآسیایی سرمربی این تیم در دو دیدار قبلی در لیگ قهرمانان آسیا بود که در هر دو دیدار طعم شکست را چشید. حالا شهرخودرو درحالی با سرمربی جدید و بی تجربه خود سیدمهدی رحمتی پا به لیگ قهرمانان می گذارد که اصلا شرایط خوبی در جدول گروهش ندارد.

در ادامه به بررسی شرایط شهرخودرو در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می پردازیم.

کار سخت رحمتی در قطر

شهرخودرو با دو شکست مقابل الهلال و پاختاکور بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد و نمی توان شانس زیادی برای صعود این تیم از گروهش قایل شد.نکته ای که به نظر می رسد شانس شهرخودرو را برای صعود کاهش می دهد، حضور سیدمهدی رحمتی روی نیمکت این تیم است. مالک شهرخودرو بعد از ناکامی تیمش با سهراب بختیاری زاده در لیگ برتر و از دست دادن سهمیه آسیایی، در تصمیمی عجیب مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی تیمش در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیستم انتخاب کرد.این درحالی است که رحمتی هیچ تجربه سرمربیگری ندارد و حالا هم باید تیمش را هدایت کند هم درون دروازه بایستد و همین موضوع کار او را دشوارتر می کند. علاوه بر این شهرخودرو بازیکنانی مثل مرادمند و سرلک را در فصل نقل و انتقالات از دست داده و هنوز هم مشخص نیست که می تواند از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان استفاده کند یا نه. شهرخودرو به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست بازیکنان جدید خود را به فهرست آسیایی اضافه کند اما حالا که پنجره نقل و انتقالات شهرخودرو گشوده شده مالک این باشگاه دنبال حل مشکل حضور بازیکنان جدید این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است. اگر مشکل بازیکنان جدید شهرخودرو حل شود، مهدی رحمتی می تواند از بازیکنان تازه‌وارد خود در لیگ قهرمانان آسیا نیز استفاده کند.

رقبای گردن کلفت در انتظار شهرخودرو

رقبای گردن کلفتی در انتظار شهرخودرو در ادامه لیگ قهرمانان آسیا هستند. الهلال عربستان که در دیدار دور رفت شهرخودرو را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، همین چند روز پیش قهرمانی در لیگ عربستان را جشن گرفت. الهلالی‌ها با با 6 امتیاز و تفاضل کمتر در رده دوم گروه B قرار دارند و شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی دارد. دیگر حریف شهرخودرو پاختاکور ازبکستان هم که در دور رفت، نماینده ایران را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد، هم مثل الهلال اوضاع خوبی دارد و در سوپر لیگ ازبکستان اوضاع خوبی دارد.پاختاکور با کسب دو پیروزی مقابل شباب الاهلی امارات و شهرخودرو و تفاضل گل بهتر نسبت به الهلال عربستان صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان آسیا است. شباب امارات رقیب بعدی شهرخودرو مثل این تیم بدون امتیاز در قعر جدول گروه B قرار دارد. شباب در لیگ امارات هم وضعیت خوبی نداشت و با نتایج ضعیفی که گرفت به لیگ دسته دوم امارات سقوط کرد. دیدار اول شهرخودرو در ادامه لیگ قهرمانان با شباب امارات است که در صورت پیروزی مقابل این تیم که مثل نماینده ایران بدون امتیاز است، ارزش زیادی برای تیم مهدی رحمتی خواهد داشت. شهرخودرو بعد از دیدار با شباب به ترتیب با الهلال و پاختاکور دیدار خواهد کرد که بی شک تیم مهدی رحمتی کار بسیار سختی برای صعود دارد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز