بررسی شرایط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا؛

قهرمان ایران به دنبال جبران مافات در قاره کهن

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۲۳:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۶۸۹۳
قهرمان ایران به دنبال جبران مافات در قاره کهن
تیم فوتبال پرسپولیس ایران برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان کار دشواری دارد چون این تیم با یک امتیاز از 2 بازی در رده سوم گروه C قرار گرفته و باید به دنبال جبران مافات باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ قهرمان لیگ ایران هم مثل سایر نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اوضاع خوبی در گروه خود ندارد. پرسپولیس تنها تیم ایرانی در لیگ قهرمانان است که با همان سرمربی و کادر فنی که در 2 دیدار قبلی به میدان رفته، در ادامه مسابقات شرکت می‌کند که قطعا این اتفاق می‌تواند به نفع قرمزهای پایتخت باشد.

در ادامه به بررسی وضعیت پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان می پردازیم.

کوچ ستاره‌ها و اجبار استفاده از تازه واردها

پرسپولیسی‌ها در حالی که انتظار داشتند با حفظ ستاره‌ها و تقویت تیم، نتایج ضعیف در دو بازی قبلی را جبران کنند و از گروه‌شان بالا بروند، در فصل نقل و انتقالات با دو شوک بزرگ رو به رو شدند. مهدی ترابی و علی علیپور دو عنصر موثر تهاجمی پرسپولیس بودند که هر دو این تیم را ترک کردند و نبود آنها لطمه جبران ناپذیری به تیم یحیی گل‌محمدی خواهد زد.

پرسپولیس به جای مهدی ترابی و علیپور برای تقویت در فاز تهاجمی عیسی آل‌کثیر و آرمان رمضانی را خریده که اگرچه هنوز به هماهنگی لازم با تیم نرسیده‌اند اما گل محمدی ناچار به استفاده از آنهاست. علاوه بر این پرسپولیس در خط دفاعی هم با مشکل رو به رو است. محمد نادری، محمد انصاری، مهدی شیری و محسن ربیع‌خواه جامانده‌های پرسپولیس در سفر به قطر هستند. انصاری و ربیع‌خواه که به دلیل مصدومیت نتوانستند پرسپولیس را همراهی کنند و نادری و شیری هم به این بهانه که هنوز تکلیف‌شان با تیم مشخص نشده به قطر نرفتند اما امکان دارد ظرف روزهای آینده به کاروان پرسپولیس ملحق شوند که حتی اگر این اتفاق رخ دهد هم بعید است در بازی نخست به میدان بروند. با این تفاسیر سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی و محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها مدافعان پرسپولیس در بازی اول هستند.

استعفای سرمربی؛ آتشی که زود خاموش شد

هفته پیش بود که یحیی گل‌محمدی اعلام کرد به دلیل اختلافاتی که با مدیریت باشگاه دارد بعد از لیگ قهرمانان استعفا می‌کند. یحیی در حالی از مدیران پرسپویس گلایه می‌کرد که عملکرد آنها در فصل نقل و انتقالات خوب بود و پرسپولیس فقط ترابی، علیپور و اوساگونا را از دست داده بود. البته این آتش خیلی زود خاموش شد و گل‌محمدی دیگر بحث جدایی از پرسپولیس را مطرح نکرد.

کار نه چندان دشوار برای صعود

پرسپولیس که با یک امتیاز از 2 بازی در رده سوم گروه C قرار گرفته است برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان کار نه چندان دشواری پیش‌رو دارد.

شاگردان یحیی در دیدار اول مقابل الدحیل با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و مقابل الشارجه امارات هم با تساوی 2-2 متوقف شدند. حالا پرسپولیس در اولین دیدار در شروع مجدد لیگ قهرمانان به مصاف التعاون می‌رود و بعد از آن باز هم با التعاون و الدحیل و الشارجه دیدار می‌کند. التعاون عربستان که صدرنشین 6 امتیازی این گروه است از ضعیف‌ترین تیم‌های فوتبال عربستان است که در هفته آخر از سقوط به دسته پائین‌تر فوتبال عربستان فرار کرد. الدحیل دیگر رقیب پرسپولیس است که جدال آنها با قرمزهای پایتخت درحالی که رامین رضائیان را در ترکیب خود دارند تقابل جذابی از کار درمی‌آید. الدحیلی‌ها در رده چهارم لیگ قطر قرار دارند. الشارجه امارات، تیمی که پرسپولیس تاکنون یک امتیاز از آن گرفته در فصل قبل لیگ امارات با نتایج ضعیفی که کسب کرد به دسته پائین‌تر لیگ امارات سقوط کرد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز