آغاز فعالیت برنامه «سیمای_تنیس» در فضای مجازی؛

پخش زنده مسابقات جام حذفی در صفحه رسمی فدراسیون

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۷۳۴۹
پخش زنده مسابقات جام حذفی در صفحه رسمی فدراسیون
رقابت های جام حذفی تنیس کشور از صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون تنیس بصورت زنده و مستقیم در قالب برنامه «سیمای تنیس» پخش می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این رقابت ها که اسفندماه ٩٨ در جزیره کیش آغاز شده بود، بدلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد که از ٢٤  تا ٢٨ شهریورماه سال جاری در دهکده ورزشی چهارباغ استان البرز دنبال خواهد شد.

مسابقات جام حذفی تنیس  همراه با  گفتگو با بازیکنان و مربیان تنیس و حواشی این رویداد به صورت کامل از  صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون تنیس با عنوان «سیمای تنیس» پوشش داده میشود .همراهی با رویداد جام حذفی تنیس در دهکده ورزشی چهار باغ از طریق نشانی instagram.com/Ir.itf امکان‌پذیر است.

پخش زنده رویدادهای فدراسیون تنیس برای اولین بار از طریق صفحه اینستاگرام فدراسیون به‌صورت زنده پوشش داده می شود. علاقمندان به تنیس از این پس رویدادهای مختلف تنیس را بهصورت هفتگی می توانند از طریق صفحه اینستاگرام فدراسیون تنیس دنبال کنند .برنامه سیمای تنیس به پخش آخرین اخبار و گزارشات مربوط به تنیس و دوره های آموزشی و گفتگو با مسئولین و قهرمانان این رشته جذاب می پردازد.این برنامه دوشنبه ها بر روی خروجی صفحه اینستاگرام فدراسیون تنیس قرار خواهد گرفت.

جزئیات بیشتری از  برنامه سیمای تنیس از طریق صفحات رسمی فدراسیون تنیس اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز