محمد کسایی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم را برای قهرمانی نبستیم/ از نقل و انتقالات فصل راضی هستم

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۵:۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۷۴۹۰
تیم را برای قهرمانی نبستیم/ از نقل و انتقالات فصل راضی هستم
سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: تیم را برای قهرمانی نبستیم ولی از نقل و انتقالات فصل راضی هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد کسایی‌پور، سرمربی تیم بسکتبال مس‌ کرمان، درباره رضایت‌ از نقل و انتقالات تیمش، اظهار کرد: برنامه و سیاست ما برای نقل و انتقالات و جذب بازیکنان از روز نخست مشخص بود چراکه به هر جهت برای اقدام در این زمینه باید بودجه و توان مالی باشگاه را هم در نظر می‌گرفتیم. هدف باشگاه بیشتر تکیه به پتانسیل‌های بومی است در همین راستا حدود 90 درصد از شاکله تیم مس را بازیکنان بومی تشکیل دادند. البته در کنار آنها ما محمد فلاحت، ابراهیم بیگی و شایان پورکاوه را به تیم اضافه کردیم تا بتوانیم با یک تیم خوب وارد رقابت‌های لیگ شویم.

او درخصوص زمان شروع تمرینات تیم گفت: تقریبا تیم را بستیم و برای ادامه نقل و انتقالات برنامه خاصی ندارم، شرایط مهیا باشد از اواخر این هفته تمرینات گروهی را آغاز خواهیم کرد. البته بازیکنانی که در کرمان هستند تمرینات بدنسازی‌شان را پیگیری می‌کنند تا اواسط هفته کل تیم جمع شود و سپس تمرینات گروهی را داشته باشیم.

کسایی‌پور با اشاره به هدف‌گذاری باشگاه در سوپرلیگ توضیح داد: اهداف هر تیمی بر اساس پتانسیل موجود در آن تیم ترسیم می‌شود. خوشبختانه ما تبم خوب و پر انگیزه‌ای داریم اما نمی‌شود گفت صددرصد برای قهرمانی آمده‌ایم. امسال هدف‌مان حفظ امتیاز در لیگ است و در کنار آن نیم‌ نگاهی هم به پلی‌آف داریم.

سرمربی مس‌ کرمان در پایان درباره نحوه برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: به‌خاطر شرایطی که کرونا به وجود آورده مجبوریم امسال شیوه جدیدی را اجرا کنیم، البته برگزاری مسابقات به صورت متمرکز یکی از روش‌هایی است که می‌توان بازی‌ها را برگزار کرد اما به نظر من آپشن‌های دیگری هم است که بتوان روی آنها‌ فکر کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز