لیگ قهرمانان آسیا؛

برگ برنده یحیی در خط حمله مقابل التعاون!

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۷۸۲۶
برگ برنده یحیی در خط حمله مقابل التعاون!
عیسی آل‌کثیر مهاجم جدید پرسپولیس، در حالی کاندیدای اصلی برای حضور در ترکیب سرخ‌ها برای جدال مقابل التعاون است، که نگاه‌های زیادی را به خود معطوف کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در شرایطی برای بازی برابر التعاون عربستان آماده می‌شود که پیش‌بینی می‌شود عیسی آل‌کثیر در نوک خط حمله پرسپولیس به میدان خواهد رفت تا امید اول پرسپولیس در خط حمله سرخ‌ها لقب بگیرد.

آل‌کثیر که به نوعی می‌توان گفت جانشین علی علیپور گلزن اول سال‌های اخیر پرسپولیس شده اگرچه تنها دقایق کوتاهی در سال 2016 در ترکیب تیم نفت سابقه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان را دارد و حضور رسمی برای او در مرحله گروهی این رقابت‌ها به ثبت نرسیده اما در  تلاش است از شم بالای گلزنی خود برای کمک به پرسپولیس استفاده کند.

در این مسیر ناشناس بودن او برای حریفان می‌تواند برگ برنده این بازیکن در بازی‌های اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان محسوب شود تا در نوک پیکان خط حمله پرسپولیس نتیجه تلاش کلیه بازیکنان را به هدف نهایی برای تیم تبدیل کند. با این تفاسیر می‌توان گفت این موضوع می‌تواند برگ برنده یحیی گل‌محمدی در بازی سه‌شنبه شب برابر نماینده عربستان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز