لیگ قهرمانان آسیا؛

آغاز ماموریت سخت رحمتی و شاگردانش

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۰:۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۷۹۶۶
آغاز ماموریت سخت رحمتی و شاگردانش
سیدمهدی رحمتی و شاگردانش اگر می‌خواهند برای صعود شانس داشته باشند باید در بازی امشب پیروز شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شهرخودرو اولین دیدار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را امشب برگزار می‌کند و در این دیدار مقابل شباب الاهلی امارات به میدان می‌رود. شهرخودرو که با تغییرات زیادی نسبت به دو بازی قبلی به قطر رفته در حال حاضر با صفر امتیاز در قعر جدول گروه B قرار دارد اگر می‌خواهد شانسی برای صعود داشته باشد باید در بازی امشب مقابل شباب الاهلی پیروز شود چون این تیم هم مثل نماینده ایران امتیازی از دو بازی قبلی نگرفته و هر تیمی که بتواند برنده باشد شانس بیشتری برای صعود دارد.

شهرخودرو که دو بازی قبلی خود مقابل الهلال و پاختاکور شکست خورده، در حالی به ادامه مسابقات لیگ قهرمانان برگشته که تغییری اساسی در کادر فنی این تیم رخ داده است. شهرخودرو بعد از جدایی یحیی‌ گل‌محمدی با مجتبی سرآسیایی و سپس سهراب بختیاری‌زاده لیگ را ادامه داد و در نهایت بعد از پایان فصل سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا نخستین تجربه سرمربیگری خود را آغاز کند.

رحمتی در حالی وظیفه هدایت شهرخودرو را برعهده گرفته که باید به عنوان دروازه‌بان هم برای این تیم به میدان برود چون باشگاه در فصل نقل و انتقالات نتوانست دروازه‌بان مطمئنی جذب کند.

تیم رحمتی که با همه قوا و نفراتش به قطر رفته برای برد در بازی امشب به ساق‌های محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی که به ترتیب با سپاهان، پرسپولیس، ذوب‌آهن و استقلال تجربه حضور در آسیا را داشته‌اند، چشم دوخته و امیدوار است به نتیجه مناسبی برسد اما آنچه که می‌تواند برای این تیم دردسرساز باشد کم‌تجربگی یا بهتر است بگوئیم بی‌تجربگی سرمربی جوانش است.

رحمتی که از نظر فنی فصل خوبی را با شهرخودرو گذراند، حالا وظیفه‌اش درون زمین چند برابر شده و علاوه بر حراست از دروازه‌اش، باید همبازیانش را هم هدایت کند. البته رحمتی سال‌هاست در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد و بارها هم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته اما اینکه می‌تواند به عنوان یک سرمربی هم موفق باشد یا نه را باید صبر کنیم و بعد از بازی‌های شهرخودرو درباره آن قضاوت کنیم. 3

نظر شما