محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پیروزی برابر التعاون دور از دسترس نیست/ پرسپولیس از گروهش صعود کند، می‌تواند تا قهرمانی آسیا پیش برود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۶:۴۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۸۵۶۲
پیروزی برابر التعاون دور از دسترس نیست/ پرسپولیس از گروهش صعود کند، می‌تواند تا قهرمانی آسیا پیش برود
پیشکسوت پرسپولیس در آستانه جدال این تیم برابر التعاون اعتقاد دارد اگر پرسپولیس بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دهد، می‌تواند به راحتی نماینده عربستان را شکست دهد.

محمود کلهر، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بهترین موضوع در آستانه این رقابت‌ها برای پرسپولیس این است که این تیم چند روز قبل از شروع دوباره لیگ قهرمانان در کوران مسابقات بوده و بازیکنان همه آماده‌اند. پرسپولیس با آمادگی به قطر رفته و فکر می‌کنم تیم‌هایی که در گروه حضور دارند هم آماده نیستند و پرسپولیس از این مساله می‌تواند به خوبی استفاده کند و نتایج لازم را بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه در خصوص حضور نفرات جدید در ترکیب سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: نفراتی که در فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شده‌اند، بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. در حال حاضر موضوع مهم این است که پرسپولیس بتواند از این نفرات به موقع استفاده کند. عقیده دارم کادر فنی پرسپولیس در آسیا باید از همان بازیکنانی که قدیمی‌تر در ترکیب تیم بهره بگیرد و نفرات جدید را آرام آرام به تیم اضافه شوند. مطمئن هستم یحیی گل‌محمدی به خوبی از نفرات جدیدش استفاده خواهد کرد.

او ضمن اشاره به شرایط متفاوت حریف اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان و لیگ عربستان، گفت: التعاون در لیگ عربستان شرایط خوبی ندارند و در لیگ  قهرمانان آسیا هم قبل از کرونا شرایط خوبی داشت ولی در حال حاضر وضعیت تغییر کرده و پرسپولیس می‌تواند از این شرایط به نحواحسن استفاده کرده و نتیجه خوبی بگیرد.

کلهر پیشنهاد جالبی به کادر فنی پرسپولیس دارد و در این خصوص می‌گوید: فکر می‌کنم پرسپولیس باید فوتبال هجومی را در این دیدار دستور کارش قرار دهد و مخصوصا از داشته‌هایی که دارد بتواند به خوبی استفاده کند. شما ببینید با وجود این‌که علی علیپور و مهدی ترابی از پرسپولیس جدا شده‌اند اما بازهم تیم خالی نشده و در تمام پست‌ها بازیکنان تاثیرگذار دارد. پیشنهاد می‌کنم پرسپولیس برابر التعاون فوتبال تهاجمی را در دستور کار قرار دهد و بازیکنان تکنیکی و آماده را داخل زمین بگذارد که این مسئله می‌تواند بسیار کمک کند. مقابل تیم‌های عربی باید به بازی سرعت دهیم و شک ندارم اگر از این حربه استفاده کنیم، می‌توانیم برنده شویم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: شانس صعود پرسپولیس از این مرحله زیاد است و اگر بتواند از گروه خود بالا بیاید، این توان را دارد تا قهرمانی در آسیا نیز پیش برود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز