آنالیز مردان تاثیرگذار رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا؛

التعاون؛ حریفی با چهره‌های خارجی و خطرناک!

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۷:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۸۵۶۷
التعاون؛ حریفی با چهره‌های خارجی و خطرناک!
تیم فوتبال التعاون عربستان اولین حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان در حالی باید در 2 بازی متوالی برابر سرخ‌های ایرانی به میدان برود که در آستانه این دیدار شرایط کاملا ویژه‌ای دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ التعاونی‌ها با 2 پیروزی برابر الشارجه و الدحیل در شروع اولیه لیگ قهرمانان، با 6 امتیاز در حال حاضر صدرنشین گروه C این رقابت‌ها محسوب می‌شود. التعاونی‌ها بدون گل خورده و با 3 گل زده در این دیدارها توانست است تا به امروز صدرنشین باشد.

دروازه‌بان برزیلی روبروی مهاجمان سرخ‌پوش

در حالی که التعاون در حال حاضر 5 دروازه‌بان را در اختیار دارد، به احتمال فراوان با  گلر برزیلی‌اش روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرد. کاسیو در حالی از شانس بالایی برای حضور در ترکیب پرسپولیس برخوردار است که در آخرین بازی این تیم برابر الفیحا، که با برتری یک بر صفر التعاون به پایان رسید، در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و موفق به ثبت یک کلین‌شیت برای تیمش شد.

دوئل ریکاردو با چپ‌های پرسپولیس!

در خط دفاعی که اکثر مهره‌های آن بومی و اهل کشور عربستان هستند، مهره‌های خارجی نیز حضور دارند که اتفاقا از جمله نفرات خوب و تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شوند. از جمله این نفرات می‌توان به ریکاردو پرتغالی اشاره کرد. این مدافع راست التعاونی‌ها با قد و قامت بلندی که دارد، به احتمال فراوان برابر پرسپولیس در ترکیب اصلی این تیم به میدان می‌رود. دوئل احتمالی او بازیکنان چپ پای حاضر در ترکیب پرسپولیس می‌تواند تماشایی باشد.

7 گل و 6 تیر دروازه برای مردی از کیپ‌ورد!

کمربند خط میانی این حریف پرسپولیس با حضور هافبک گلزنی اهل کشور کیپ‌ورد بسته می‌شود. بازیکن راست‌پایی که در 25 بازی که در لیگ حرفه‌ای عربستان برای این تیم به میدان رفته 7 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. الدون بازیکن آفریقایی التعاون، در 25 بازی اخیرش با پیراهن التعاون 6 بار تیر دروازه حریفان را نیز به لرزه درآورده تا مشخص شود بازیکن خطرناکی است!

مردان تاثیرگذار در خط میانی

به جز الدون، خط میانی این تیم بازیکنان خارجی دیگری هم دارد. پترولینا و ساندوو مانوئل از بزریل و آمیسی از بوروندی دیگر بازیکنانی هستند که جزو مردان تاثیرگذار میانه میدان به شمار می‌آیند. جالب است بدانید آمیسی، که یکی از مردان ترکیب اصلی این تیم است، در 25 بازی اخیرش 6 گل برای التعاون به ثمر رسانده است.

چهره‌های داخلی

علاوه بر مردان خارجی التعاون می‌توان به چهره‌های عربستانی این تیم اشاره کرد، نفراتی که در میانه میدان این تیم عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند. از جمله این نفرات می‌توان به الموسی، الرشودی و.... اشاره کرد.

مهره کامرونی، مهره‌ای خطرناک!

بررسی بازیکنان خط حمله التعاون در آستانه بازی برابر پرسپولیس از این حکایت دارد که تاوامبا، مهاجم کامرونی این تیم، هر چند در بازی‌های این فصل این تیم 3 گل به ثمر رسانده اما می‌توان از او نیز به عنوان بازیکن خطرناک و تاثیرگذار التعاون نام برد. او در بازی‌های اخیر تیمش در لیگ قهرمانان آسیا 4 بار توپ را به تیر دروازه حریفان کوبیده است!

چهره‌های جدید التعاون را بشناسید

التعاون چندی پیش برای تقویت خود در لیگ قهرمانان آسیا  نفرات جدیدی را به خدمت گرفت تا در این رقابت‌ها از وجود آنها بهره بگیرد.در این راستا «یاگو» مدافع برزیلی و «میچل دوک» مهاجم استرالیایی  خریدهای جدید این تیم محسوب می‌شوند. این نفرات در تمرینات اخیر التعاون حضور داشتند و گفته می‌شود برای بازی با پرسپولیس آماده هستند. 4

نظر شما