پیگیری رقابت های تنیس جام حذفی آقایان؛

تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۸۵۷۲
تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
در ادامه برگزاری مسابقات تنیس حام حذفی تنیس باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور ، تیم‌ های حاضر برای راه یافتن به مرحله یک چهارم با هم مسابقه دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نخستین روز از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه ها و‌دسته جات آزاد کشور در دهکده ورزشی چهار باغ برگزار شد. 

در نخستین بازی‌ها تیم ول سرویز با نتیجه ۲ بر صفر هیات تنیس کرمان را شکست داد،  آکادمی تنیس مهذب نیا (ز) با نتیجه ۲ بر یک بومرنگ را مغلوب کرد ، بیمه حکمت صبا با نتیجه ۲ بر صفر مقابل آکادمی تنیس مهذب نیا ( د) به برتری رسید و شهید شرافتی با همین نتیجه مقابل آکادمی تنیس طاهری شکست خورد. 

به این ترتیب با پایان یافتن روز نخست بازیها ، تیم های ول سرویز ، بیمه حکمت صبا ، آکادمی تنیس اکبر طاهری و به عنوان ۴ تیم یک چهارم نهایی معرفی شدند. 

در سایر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی، توسعه امین دارو به مصاف بلومبرگ البرز می رود، پارک آبی اوشن با آکادمی تنیس مومن زاده دیدار می کند، آبشار اصفهان با عقاب نهاجا مسابقه می دهد و رستوران هیوده الف به مصاف آکادمی تنیس مهذب نیا (و) خواهد رفت. 

 رقابت های تنیس جام‌حذفی (۹۸-۹۹ ) از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ شهریور ماه با حضور ۱۶ تیم باقی مانده در دهکده ورزشی چهار باغ کرج برگزار می شود. 

‌یاد آور می شود سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است و آرمین آزاد پور، حسام الدین ایوبی، اردلان عبدالحسین زاده ، احسان رحیمی و مجید گلچین به عنوان داور در این مسابقات حضور دارند.

نظر شما