علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جهت برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم‌ ملی به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم/ یک‌ریال به اعتبارات ما اضافه نشده است

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۸۷۳۴
جهت برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم‌ ملی به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم/ یک‌ریال به اعتبارات ما اضافه نشده است
رئیس فدراسیون هندبال گفت: جهت برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم‌ ملی به نتیجه‌ای نرسیدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، درباره میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا قرار بود در مهرماه به میزبانی شیراز برگزار شود که به علت ویروس کرونا تاریخ برگزاری این مسابقات تغییر کرد. با اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا قرار است رقابت‌های قهرمانی جوانان در تاریخ 30 اسفند برگزار می‌شود. برای ما میزبانی این رویداد از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه توانستیم پس از 6 سال به‌رغم فشار‌های کشور‌هایی همچون عربستان و قطر میزبانی رقابت‌های آسیایی را به دست بیاوریم و امیدوارم نتیجه خوبی را هم رقم بزنیم.

او با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی پس از 6 ماهه وقفه توضیح داد: با رایزنی‌هایی که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم، توانستیم مجوز برگزاری اردوهای تیم‌ جوانان و نوجوانان را به دست بیارویم. در همین راستا از هفته گذشته اردوی تیم‌ملی جوانان طبق اصول بهداشتی در تهران آغاز شده است. ما در آسیا رقبای خوبی داریم اما رقبای اصلی ما قطر، کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان و چین‌تایپه هستند که کارشان را زودتر از ما آغاز کردند ولی تلاش می‌کنیم در همین مدت اندک بتوانیم دوباره خودمان را به شرایط مطلوب برسانیم.

پاکدل درخصوص برگزاری بازی های تدارکاتی توضیح داد: در مورد بازی خارجی در حال حاضر نمی‌توانیم تصمیم بگیریم، چون به جز پرواز هواپیمایی قطر، پروازی دیگری نیست. پیگیر این موضوع هستیم اما تا امروز به نتیجه نرسیده‌ایم. سال قبل بیشتر از تعهدات در هندبال آورده داشتیم و هیچ بدهی جدیدی نیز برای فدراسیون ایجاد نشد اما امسال شرایط سخت است. یک‌ریال به اعتبارات ما اضافه نشده و همین بودجه هم تخصیص کامل نخواهد داشت. سال قبل با دلار 11 هزار تومان و امسال با دلار 26 هزار تومان اعزام داریم. با این وضعیت چگونه اعزام کنیم؟ اگر وضعیت این‌گونه باشد، ورزش نابود می‌شود. در جلسه‌ای که با هیئت رئیسه مجلس داشتیم مشکل بودجه و ارز را بیان کردیم. همه چیز ما در فدراسیون‌ها وابسته به ارز است. اسکان، بلیت هواپیما، تغذیه و ورودی به مسابقات جهانی و آسیایی ارزی است. تورم و افزایش قیمت ارز را ببینید، در حالی که بودجه هندبال در سال جدید هیچ تغییری نداشته است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز