به‌منظور جذب دانشجویان خارجی؛

بازدید مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۸۷۹۲
به‌منظور جذب دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته علوم ورزشی، مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی بازدید و با رئیس پژوهشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به‌منظور فراهم کردن بسترهای مناسب جهت جذب دانشجویان خارجی در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، عبدالحمید علیزاده مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان، با علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی وعلوم ورزشی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار  شریف نژاد با ابراز خرسندی از حضور عبدالحمید علیزاده در پژوهشگاه، ضمن معرفی توانمندی و ظرفیت‌های پژوهشگاه تربیت‌بدنی در خصوص اجرای طرح‌های پژوهشی و خدمات علمی و آزمایشگاهی در حوزه ورزش در سطح کشور و همچنین ارائه طرح‌های پژوهشی و استارت آپ ها و فناوری‌های پژوهشگاه، گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر و اهم اقدامات انجام‌شده در سال 98 و از ابتدای سال 99 تاکنون و برنامه‌های پیش روی پژوهشگاه را ارائه داد.

شریف نژاد در این جلسه با اشاره به اینکه پژوهشگاه تربیت‌بدنی برای ارتقای وجهه بین‌المللی اهتمام ویژ‌ه‌ای دارد، با ارائه ظرفیت‌های پژوهشگاه درزمینه جذب دانشجویان خارجی از مدیرکل امور دانشجویان درخواست کرد همکاری‌های لازم در این زمینه با پژوهشگاه صورت گیرد.

علیزاده نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در پژوهشگاه، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک همکاری‌های لازم درزمینه جذب دانشجویان خارجی در مقطع تحصیلات تکمیلی در پژوهشگاه انجام شود.

در ادامه این دیدار مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه علوم ورزشی با امکانات موجود، خدمات عمومی و تخصصی قابل‌ارائه در آن و نحوه ارائه خدمات مختلف تخصصی در پژوهشگاه آشنا شد.

نظر شما