علیرضا زهری:

رویکردها و طرح‌های جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی نوآورانه و کاربردی است/ استقبال از «آماده باش» قابل قبول بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۸۸۱۶
رییس هیات استان گیلان گفت: رویکردها و طرح‌های جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی نوآورانه و کاربردی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا زهری، رییس هیات استان گیلان در خصوص ‌ پویش سراسری آماده باش اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و به نوعی حمله این ویروس٬ مردم سراسر دنیا را غالفگیر کرد و باعث سد قرنطینه خانگی به آن‌ها تحمیل شود.

وی افزود: باتوجه به توصیه های سازمان بهداشت جهانی٬ تنها راه ارزان و قابل دسترس برای پیشگیری از این ویروس٬ تحرک بدنی و بالا بردن دمای بدن است. درشرایط کنونی و باتوجه به کاهش فعالیت جسمانی افراد جامعه و تعطیلی مدارس و دانشگاها به مدت طولانی٬ به کمک طرح آماده باش و پتانسیل فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی٬ تلاش کردیم زمینه افزایش تحرک و فعالیت بدنی مردم را افزایش دهیم که به نظرم در این زمینه موفق بودیم.

زهری ضمن اشاره به تعطیلی ورزش قهرمانی با شیوع ویروس کرونا، گفت: این روزها فرصتی برای ورزش همگانی ایجاد شد تا با استفاده از پویش‌هایی مانند آماده باش به کمک ورزش، سلامت و نشاط اجتماعی را تا حد قابل توجهی در جامعه  ارتقا بخشد. همچنین بستر مناسبی ایجاد شده تا خانواده‌ها درخانه و ازطریق فضای مجازی در قالب ویدئوهای آموزشی، اینفوگرافی‌ها و انیمیشین‌ها فعالیت جسمانی داشته باشند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی گیلان اضافه کرد: رویکردها و طرح های جدید فدراسیون ورزش های همگانی نوآورانه و کاربردی است و کاملا گذار از رویداد محوری به مخاطب محوری با محوریت بازاریابی اجتماعی در آن مشهود است و خوشبختانه سلامت محوری به برند این روزهای فدراسیون تبدیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز