محمد اسفندیاری کوچه تپه:

طرح «آماده باش» بازده مثبتی داشته است

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۵۸۹۸۴
طرح «آماده باش» بازده مثبتی داشته است
رییس هیات استان البرز گفت: استقبال بسیار خوبی از پویش آماده باش در استان البرز صورت گرفت و در کل می‌توان گفت که این طرح بازده مثبتی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد اسفندیاری کوچه تپه٬ رییس هیات استان البرز در رابطه با اجرای پویش آماده باش عنوان کرد: اکثر کمیته‌های  ما در اجرای پویش آماده باش واقعا فعال بودند٬ اما این برنامه کمک کرد تا بخشی از کمیته‌های زیر مجموعه ما که شیوع ویروس کرونا٬ آسیب جدی به آن‌ها زده بود٬ بیشتر دیده شوند. پویش آماده باش علاوه بر این که در ارتقا سطح آمادگی جسمانی و سلامت مردم تاثیرگذار بود٬ به افزایش فعالیت هیات‌های استانی نیز کمک شایانی کرد. کمیته‌هایی مانند گردشگری و ورزش در طبیعت که در فضای باز هستند٬ برای اجرای این طرح روی کار آمدند تا مردم بتوانند چه در محیط‌های باز و وسیع و چه در خانه‌های خود فعالیت بدنی داشته باشند.

اسفندیاری اضافه کرد: مربیان ما تمرینات ورزشی لازم را در قالب پویش آماده باش از طریق فضای مجازی به مردم آموزش دادند. خوشبختانه باتوجه به ارزیابی که داشتیم٬ استقبال بسیار خوبی از پویش آماده باش در استان البرز صورت گرفت و در کل می‌توان گفت که این طرح بازده مثبتی داشته است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان البرز اظهار داشت: ما دراین دوران طرح کاروان شادی را در استان نیز اجرا کردیم. پیش از ماه محرم٬ با هماهنگی اداره کل و مسئولین شهری٬ یک کاروانی را آماده کردیم که با حضور در محله‌های مختلف٬ موسیقی زنده اجرا کردند. خداراشکر استقبال بسیار خوبی از این برنامه نیز صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز