پرسپولیس یک-التعاون صفر؛

پیروزی شیرین سرخ‌پوشان مقابل عربستانی‌ها/ شجاع دست یحیی را گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۹۲۰۶
پیروزی شیرین سرخ‌پوشان مقابل عربستانی‌ها/ شجاع دست یحیی را گرفت
تیم فوتبال پرسپولیس ایران پیروزی ارزشمندی را مقابل حریف خود کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و التعاون عربستان از ساعت 22:30 در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا سه امتیاز شیرین به حساب شاگردان یحیی گل‌محمدی واریز شود.

پرسپولیس بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در 10 دقیقه ابتدایی حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه التعاون تدارک دید اما موقعیت جدی را به وجود نیاورد. جدی‌ترین موقعیت پرسپولیس در دقیقه 26 به وجود آمد که حرکت انفرادی میلاد سرلک تا پشت محوطه جریمه ادامه‌دار بود و شوت این بازیکن را کاسیو در دو مرحله در اختیار گرفت. پرسپولیس در این دقایق بازی فیزیکی را با خطاهای متعدد به نمایش گذاشت که حاصل آن یک کارت زرد برای سیامک نعمتی بود.

از دقیقه 30 به بعد این نماینده عربستان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و جدی‌ترین موقعیت بازی در دقیقه 35 رخ داد. حرکت فهد الرشیدی از سمت راست با پاس به بیرون این بازیکن همراه شد که ضربه دیوک با واکنش تماشایی حامد لک به تیر دروازه برخورد کرد و در توپ ریباند باز هم دروازه‌بان پرسپولیس بود که مهاجم استرالیایی را ناکام گذاشت. در ادامه و در دقیقه 39 لک، شوت خطرناک سدریک آمیسی را در دو مرحله و به زیبایی مهار کرد. بعد از این موقعیت، خطر جدی روی دروازه‌ها به وجود نیامد تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

بازی در نیمه دوم متعادل شروع شد و جنگندگی خط هافبک دو تیم باعث شد تا بازی در 15 دقیقه ابتدایی در میانه زمین دنبال شود. دقیقه 61، اولین موقعیت جدی سرخ‌ها روی دروازه نماینده عربستان به وجود آمد. توپ‌ربایی عیسی آل‌کثیر در محوطه جریمه التعاون با پاس این بازیکن همراه شد که ضربه وحید امیری به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه پرسپولیس باز هم با شوت‌هایی از نورالهی و نعمتی دروازه کاسیو را تهدید کرد اما ضرب آرام این شوت‌ها توپ را به راحتی در اختیار این دروازه‌بان برزیلی قرار داد.

ujga1bxrld7mfaawjguf

حملات پرسپولیس در دقیقه 71 ادامه پیدا کرد که سانتر رسن با ضربه سر نورالهی همراه شد ولی کاسیو به زیبایی توپ را برگشت داد. در دقایق پایانی پرسپولیس با بازی دادن به امید عالیشاه و آرمان رمضانی، نیروی تازه‌ای را به خط حمله خود اضافه کرد. عالیشاه در دقیقه 83 کرنری را روی دروازه ارسال کرد و توپ پس از برخورد به مدافع التعاون به شجاع خلیل‌زاده رساند تا او گل نخست بازی را به ثمر برساند. پس از این گل حملات دو تیم فایده نداشت تا پرسپولیس به نخستین پیروزی خود در این فصل لیگ قهرمانان آسیا برسد. با این پیروزی پرسپولیس 4 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند و التعاون با 6 امتیاز در رده نخست قرار گرفت.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی، بشار رسن (82- امید عالیشاه)، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، سعید آقایی، سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر (78- آرمان رمضانی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب التعاون:

کاسیو دوس‌انیوس، یاسین عمر برناوی، ایاگو سانتوس، رایان صدیق الموسی (88- منصور المولد)، حسن کادیش محبوب، فهد الرشیدی (77- عبدالله الجوی)، سدریک آمیسی، سلطان احمد منداش (2+90- رابع سفیانی)، احمد حسن اثیری، عبدالمجید الصولة و میشل دوک.

سرمربی: عبدالله اثیری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز